9 Oktober: Feestje in Denemarken!!!

Ik heb zojuist de uitnodigingen ontvangen van mijn zeer gwaardeerde vriend en ex-collega Mogens om op 9 oktober op een motorcamping in Denemarken zijn verjaardag te komen vieren.

g010g010g010

Ik hoop dat we zoveel mogelijk mensen mee kunnen krijgen om dit heugelijke feit te gaan vieren en kijk er al enorm naar uit.

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

5 Responses to 9 Oktober: Feestje in Denemarken!!!

  1. Ellis says:

    9 oktober? Ik zal eens kijken. Is het niet in xc4rhus? Daar ben ik morgen op dit tijdstip ongeveer. Zal ze vast de groeten doen en waarschuwen dat je er aan komt…… 8)

  2. Mickey S. says:

    Hahaha, ja het is op de motorcamping daar in de buurt.

  3. Marcel says:

    Ga je mee achterop de fireblade dan?? Zal Mogens wel leuk vinden dat ik die een andere machine heb. Volgens mij heb ik dan ongeveer vakantie trouwens. Groet Marcel

  4. Jos Peters says:

    Doe hem de groeten van mij..
    Zal zeker tof worden.

  5. Anita says:

    Leuk maar ik ken deze collega van jou niet.Doe hem maar feliciteren van mij en nog vele jaren in goede gezondheid toewensen. 😀 8) Veel plezier die tijd en de groeten voor alle.bei

Geef een reactie

