Vakantie!!!

Het is weer zover. Drie weken lang niet vroeg opstaan, geen stress, geen vastgestelde pauzetijden. Effe drie weken alleen maar aan mezelf denken.

Ik heb 49 weken per jaar een hele leuke baan met hele leuke collega’s maar deze drie weken zijn echt voor mij.

Helaas ga ik dit jaar niet weg (behalve naar m’n moeder) maar volgend jaar ga ik weer naar mijn geliefde Italië. Dit jaar vieren wij vakantie op La Balkonia, bij mam en op Zandvoort.

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

2 Responses to Vakantie!!!

  1. Roosssie says:

    Vakantie op balkonia kan ook heel fijn zijn hoor! Komt vast allemaal goed!

  2. Mickey S. says:

    Ja hoor want de vakantie begint al meteen met een hoogtepunt. 😉

Geef een reactie

