TOF-punten.

Met enige trots mag ik hier bekend maken dat ik zojuist 2 (TWEE!!!) TOF-punten heb gekregen.
Waarvoor mijn onuitsprekelijke dank. b020

g010g010g010g010g010g010g010g010g010g010g010g010g010g010g010g010

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

6 Responses to TOF-punten.

  1. Roosssie says:

    whahahahahahhaaa 😛

  2. Redley says:

    2 TOF-punten nog wel 8) 8) Ik heb gehoord dat je ze dubbel en dik verdiend hebt, dus Van Harte Gefeliciteerd! Ik heb er ook nog in overvloed 😉 Met een beetje creatieviteit, kun je er misschien nog meer bijelkaar sprokkelen 😀

  3. Mickey S. says:

    Ik ga er na mijn vakantie mijn best voor doen. 😀

  4. Ejxe9e says:

    Wat heb je daar voor moeten doen? 😕

  5. Mickey S. says:

    Hahaha, niets oneerbiedwaardigs hoor…
    😀

Geef een reactie

