Het was hier fantastisch!!!

Drie dagen Zandvoort. Zon, zee, strand… (en nee, geen s.. 😦 ) Dit heeft de pret niet mogen drukken. Ik heb echt een fantastisch weekend gehad in de Zandvoortse duinen met als hoogtepunt een bizarre race met een huiveringwekkende crash en het weerzien van mijn ID vrienden.

IMG_1271

Racewinnaar Matthias Ekström

IMG_1255

Lokale held Christijan Albers kende een fantastische herstart en werd derde.

foto21

Het resultaat van de huiveringwekkende chrash van Peter Dumbreck. De Schot bleef wonder boven wonder ongedeerd nadat hij met 241 km p/u. van de baan schoot en vier(!) keer over de kop sloeg.

IMG_1311

Jeroen Bleekemolen met zijn eerste en helaas ook enige optreden in een Vectra V8 dit jaar. Na een zeer goed weekend en een teleurstellende race zal ‘Bleek’ zijn Vectra weer moeten afstaan aan Peter Dumbreck.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Christian Menzel werd vijfde in de Porsche Carrera-Cup, de klasse met het mooiste geluid in het DTM weekend.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Op weg naar huis, genietend van het zonnetje. g010

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

12 Responses to Het was hier fantastisch!!!

  1. Rik says:

    Hoi. Mickey.S. Zondagmorgen om 5 uur de wekker dacht ik: “waar ben ik mee bezig”maar,……….. de moeite waard, net als vorig jaar. Gr, Rik.

  2. Mickey S. says:

    Dat was het zeker Rik, helaas net niet het feest van vorig jaar maar een absoluut bizarre race én… twee starts voor de prijs van één!!!

  3. Rik says:

    Ja, maar ik had niet verwacht dat jij op S uit was.
    Ik vond de duinen “wat druk”Echt veel mensen. Maar na de race rustig naar de auto, dus om 17.00 weg en om 18.45 uur wokken bij m’n pa in Doorn(bij Driebergen) Viel me niet tgen vergeleken met vorig jaar.(pas om 20.15 uur van de parking!!!)

  4. Mickey S. says:

    Ik was er ook niet op uit hoor… Ik zat op de Hoofdtribune en hoewel het daar druk was heb je daar weinig last van. Waar precies zat jij?

  5. Rik says:

    In de duinen, dit vind ik erg leuk. Koeltas mee, paraplu voor regen of zon. En dan lekker rondkijken. Kinderen spelen in het zand met speelgoed F1 en DTM auto’s. Je weet he Jeugdkarter Erik was er ook bij. Trouwens, mijn jongste zoon Chris zit al te mailen met Jeroen Bleekemolen, dus we zijn up to date. Echt tof dat Christijan en Jeroen tijd maken voor fans.

  6. Mickey S. says:

    Okee maar de duinen is een ruim begrip. Waar had je zicht op?

  7. Rik says:

    oh. ja. Ik zat aan het begin van de Arie Luyendijk, maar heb de het toch gemist. Het gaat echt allemaal snel. Ik zag niet eens dat iedereen IN ORANJE WAS. Toch waren er best wel fans. gr.RIK.

  8. Mickey S. says:

    Jawel en het feit dat er 73.000 toeschouwers waren (een dik niew record!!!) heeft zeker wel bijgedragen tot een fantastisch weekend.

  9. Rik says:

    Inderdaad, Ik was trots op de NL. liefhebbers Laten we hopen dat dit in DTM zo blijft. Ik denk dat Albers volgend jaar in F! bij Jordan verder moet, want TRUST heeft alleen deze mogelijkheid en (Heeft het een beetje verprutst bij Mercedes(dus DTM)) Jeroen Bleekemolen is dus de man in de DTM komend jaar. Ik weet het niet zeker, maar denk dit. Ik ben bereid voor commentaar,………………. gr,Rik.

  10. Roosssie says:

    Volgend jaar zijn we er weer bij! 😛 😀 😛

  11. CliniClown says:

    Het was zekers een fantastische dag zondag en weer erg gezellige boel, leuk je weer gezien te hebben mike! op naar de volgende keer inderdaad, waar dat dan ook mag zijn.

  12. Mickey S. says:

    Gaat helemaal goed komen Ronny, gaat helemaal goed komen.

Geef een reactie

