De Soulshow.

De gedachte aan het feit dat ik vanavond weer eens naar de soulshow kan luisteren deed mij beseffen hoeveel weekends ik de afgelopen tijd niet thuis ben geweest.

Vanavond echter ben ik weer één en al oor om te luisteren hoe Ferry Maat ons weer gaat verwennen met heerlijke muziek. E.e.a. vind natuurlijk plaats op Radio Veronica tussen 18:00 u. en 20:00 u.

Ik heb het gemist!!!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

4 Responses to De Soulshow.

  1. X11 says:

    Pas je op dat je niet te commercieel gaat worden.
    Enne….ouwe zak… geintje, smaken verschillen, gelukkig.

  2. Mickey S. says:

    Hahahaha, gelukkig wel. Soulshow brengt altijd weer goede herinneringen naar boven bij deze ouwe zak. 😀 😀 😀

  3. Redley says:

    😀 die goeie ouwe tijd !! 😉 Soulshow is klasse !! 😀

  4. Mickey S. says:

    😀 Toppie!!! 😀 Dat is het!!! 😀

Geef een reactie

