Welke crash in het Pentagon???

Ik heb het al even aangestipt in mijn reactie op een berichtje van X11 in mijn log “Amerikaanse presidentsverkiezingen”. De “aanslag” op het Pentagon blijkt zeer grote vraagtekens te bevatten. Volg deze link en aanschouw het schokkende bewijs.

De “aanslag” op het pentagon is niet veroorzaakt door een passagiersvliegtuig (Boeing 757, niet het kleinste vliegtuig) maar, zoals het zich laat aanzien door een raket.
Dit leidt bij mij tot drie vragen.

1. Waar komt die raket vandaan?

2. Wat is er gebeurd met het vliegtuig dat het Pentagon binnengevlogen zou zijn?

3. Waarom liegt de amerikaanse regering keihard over de toedracht van deze ramp?

De antwoorden hierop moet ik schuldig blijven maar de beelden die ik heb gezien (die ook kloppen met wat wij destijds te zien kregen) laten weinig twijfel bestaan over de “rakettheorie”. Eén ding is wel duidelijk, een passagiersvliegtuig kan het in geen geval zijn.

Dit is dus in mijn beleving wel de reden dat deze regering dus echt weg moet.

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

6 Responses to Welke crash in het Pentagon???

  1. Roosssie says:

    Het filmpje bestaat niet meer???!!! (van die link dus 😕 )

  2. Mickey S. says:

    Ik zie het ook net. Er komt een nieuwe link.

  3. Roosssie says:

    Ja nu doet hij het weer! Tja de waarheid is in Amerika (maar ook hier) soms ver te zoeken! The truth is out there,…

  4. Ellis says:

    Ik had het filmpje een week of 2 geleden ook gezien, en het is inderdaad heel erg vreemd allemaal. Toevallig was er vorige week ook een programma over op NGC.
    Zo past deze “aanslag” mooi in het rijtje van o.a. de landing op de maan (gelooft ook nog steeds niet iedereen in) en de “buitenaardse wezens” in Roswell

  5. Mickey S. says:

    Maar alle dingen die door sceptici zin aangegeven inzake de maanlandingen zijn weerlegd. Dit blijkt wel degelijk gewoon waar te zijn. De dingen die je hier ziet kunnen niet weerlegd worden.

  6. Mike says:

    Nu, ruim 7 jaar later, weten we gelukkig beter. Toen ik dit logje maakte had ik slecht één kant van de medaille gezien. Inmiddels heb ik ook de film gezien die al deze complottheorieën weerlegt. Beide films tegen elkaar afwegend vind ik het weerleggende verhaal sterker.

Geef een reactie

