Alweer onderweg!!!

Ik schreef het al in mijn log van 24 juli maar nu is het dan zover…

Mijn zeer gewaardeerde ex-collega en vriend Mogens viert morgen zijn 50ste verjaardag. Op dit feestje mag ik natuurlijk niet ontbreken en dus ga ik nu op weg. Dit feestje vind namelijk plaats in… Denemarken!!!

Ik spreek/schrijf/meel jullie allemaal zondag of maandag weer.

Prettig weekend allemaal… g010

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

10 Responses to Alweer onderweg!!!

  1. Redley says:

    Heel veel plezier in Denemarken, en uiteraard een goede reis toegewenst!
    Het feest kan beginnen, want Mickey is binnen !!!!! 😀

  2. Roosssie says:

    Veel plezier!!! 😀

  3. CliniClown says:

    Veel plezier!!!!!! 😀

  4. Rik says:

    Die mike blijft maar aan het reizen… Goede reis Mike… Pr.weekend… Doe m’n familie daar de groeten…

  5. Ellis says:

    Hej Mickey, har en god weekend i Danmark og en stor tilykke til Mogens!!! Vi sees igen sidste uge. Kxc3xa6re hilsen, Ellis 😀

  6. Mickey S. says:

    Euhhh…??? 😕 😉 😀

  7. ~just_me~ says:

    hoe was het weekend?

  8. Mickey S. says:

    Was super!!! Geweldig om die ouwe reus weer eens te zien en tussendoor nog wat ‘sight seeing’ gedaan ook. 😀

  9. ~just_me~ says:

    gelukkig maar dat het wel leuk was 😉

Geef een reactie

