Als ze er niet is. :(

Als ze er niet is

een man weet niet wat hij mist
weet niet wat hij mist
weet niet wat hij mist
een man weet niet wat hij mist
maar als ze er niet is
als ze er niet is
weet een man pas wat hij mist

jij praat honderduit over hoe het was
over hoe je het hebt gehad
en misschien als ik op dreef ben
zeg ik een keertje schat
dan vraag je mij
hoe was het bij jou
hooguit zeg ik dan
stil
en ik zeg je weer niet wat ik nu denk
dat ik je eindelijk zeggen wil

een man weet niet wat hij mist
weet niet wat hij mist
weet niet wat hij mist
een man weet niet wat hij mist
maar als ze er niet is
als ze er niet is

pas nu je hier niet bent
nu voel ik het in mij
nu je mij niet hoort
voel ik het woord voor woord
voor woord

een man weet niet wat hij mist
weet niet wat hij mist
weet niet wat hij mist
een man weet niet wat hij mist
maar als ze er niet is
als ze er niet is
weet een man pas wat hij mist

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

8 Responses to Als ze er niet is. :(

  1. Roosssie says:

    een man weet niet wat hij mist, weet niet wat hij mist, weet niet wat hij mist!
    een man weet niet wat hij mist, maar als ze er niet is, als ze er niet is, weet een man pas wat hij mist!!

  2. Mickey S. says:

    Ik mis haar!!! 😦

  3. Mickey S. says:

    Dank je, die kan ik wel gebruiken… *snif* 😦

  4. Ellis says:

    Ook nog maar een knuffel van mij dan….. Wanneer zie je haar weer?

  5. Mickey S. says:

    Als ze beter is?!?!? 😦

  6. erna says:

    Veel sterkte dan maar!!! 😉
    Groetjes Erna

  7. Mickey S. says:

    Dank je!!! Kan ik wel gebruiken. 😦

Geef een reactie

