Mijn hart bloedt!!!

Ik postte deze tekst van De Dijk al op 27 september maar nu is hij toepasselijker dan toen. Ik heb een beetje last van een bloedend hart…

😦

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

21 Responses to Mijn hart bloedt!!!

  1. Mickey S. says:

    Dank je. Doet goed!!! Shrek2 al af?

  2. Roosssie says:

    Jeps net af! Dus nu ben ik er weer πŸ˜›

  3. Mickey S. says:

    Mooi. Ik ga nu Garfield kijken.

  4. Ellis says:

    *knuffel* πŸ˜‰

  5. Mickey S. says:

    Dank je!!! 😦

  6. erna says:

    Hoe komt men aan een bloedend hart??? Of heb je een groot hart??? Dat kan ook toch…..
    Is ook een nummer van de dijk xc3x8dk heb een groot hart”
    Groetjes Erna πŸ˜‰

  7. Mickey S. says:

    Klopt maar dat is op dit moment effe niet van toepassing op mij. 😦

  8. erna says:

    Dan geeg ik je dit EEN DOORGEEF KNUFFEL
    Speciaal van mij voor jou…

    Sterkte hoor….Erna πŸ˜‰

  9. Mickey S. says:

    Dank je wel. Dat doet me wel weer een beetje goed. πŸ˜‰

  10. Rik says:

    Wat is allemaal loos mike, zo ken ik je niet???

  11. Mickey S. says:

    Ach… soms zit het mee en soms zit het tegen. Ik heb effe wat tegenwind maar alles gaat goedkomen. (in bruikleen van Roosssie)

  12. Rik says:

    OK, hou je taai. Het is nooit zo donker of het wordt wel weer licht. (van m’n Pa)

  13. Mickey S. says:

    Is ook zo. Morgen schijnt (hopelijk) het zonnetje weer.

  14. Ellis says:

    @Rik: Daar heeft ons aller medegroninger Ede Staal ooit een heel mooi lied over gemaakt. “Het is nog nooit zo donker west, of het word aaltied wel weer licht…” Kippevel gewoon.
    (Schijnt ook een tijdje terug in het limbabwaans te zijn vertaald. Misschien kent Redley die variant?;))

  15. huh… ik heb wat gemist? wat is er allemala gebeurd? πŸ˜•

  16. Mickey S. says:

    Ik was ook effe van m’n wolk gekletterd maarreh… niets aan de hand hoor. πŸ˜€

Geef een reactie

