Weerbericht.

Het weer in mijn hart is onveranderd:

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

5 Responses to Weerbericht.

  1. Roosssie says:

    ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜€ Dan blijf ik nog even aan mijn tafeltje zitten, vind het wel lekker zo’n zonnetje!!

  2. vanwaar die blijdschap? ๐Ÿ˜€

  3. Joanlog says:

    Volgens mij is hij smoor verliefd…..

    Maar wel lekker, als ik ff een zonnetje nog heb kom ik hier ff kijken.

  4. Tiepisch says:

    Wat heerlijk zo midden in de nacht… regen tikt op de ramen… maar het zonnetje schijnt vanuit jouw hart naar mijn pc! Dank je!!! ๐Ÿ˜‰

  5. Mickey S. says:

    Ik heb het graag gedaan nachtbraakster. Kijk maar uit dat je niet net zo’n grompot wordt als je dochter. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

Geef een reactie

