Love games.

By Level 42

 

Love Games

As I watch your face
I can see my life go by
You mean everything to me
Just can’t take no more
Throw a smile my way
And the pain I feel inside
Turns to love for you
And I’m yours

Do lovers ever need to hide
The things they really feel inside
I simply need you to need me
Can’t you see

Once I hoped to be
Your lover and your friend
But it turned into a game
I won’t play no more
I believe I’m right
When I say you love me to
It just can’t go on
Your love games
Your love games

Do lovers ever need to hide
The things they really feel inside
If you won’t show your heart to me
Set me free

Now the time has come
To show you how I feel
The love I gave to you
I can’t give no more
Even now I see
The salt tears in your eyes
But it can’t go on
Your love games
Your love games

(M. King/P. Gould)

Helemaal toepasselijk is deze tekst van Level 42 niet. Er is in mijn geval wel geen sprake van spelletjes maar toch vertaalt dit nummer wel een beetje mijn gevoelens van de afgelopen week.
Treffend is wel het stukje over gevoelens die wederzijds lijken te zijn maar toch niet beantwoord worden en de algehele sfeer van de man die op zoek is naar ongecomliceerde liefde maar het ook nu weer niet vind.

Waarom moet ik toch altijd op vrouwen vallen die “issues” hebben? Gek wordt je ervan. Ik heb maar besloten om met deze dame niet verder te gaan. Het is voor het eerst dat ik zelf zo’n beslissing heb genomen en gek genoeg maakt het het wel beter verteerbaar daar het mijn eigen keuze is geweest…

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

27 Responses to Love games.

  1. Joanlog says:

    Lieve Mickey, net zo goed als jij het gevoel hebt van vrouwen. Heb ik het gevoel over mannen. Waarom kom ik nooit een man tegen die lekker ongecompliceerd met mij de weg van de liefde wil bewandelen. Vrouwen zijn daarom niet verschillend van mannen. Het is belangrijk alleen dat je net die man of vrouw treft die daar hetzelfde over denkt. Zodat je samen ongecompliceerd en enkel genietend samen die mooie weg kan bewandelen. Ik ben er van overtuigd dat dit ook voor jou weggelegd is. (En ja ook voor mij!) Met een beetje geduld komt dit helemaal goed, daar ben ik van overtuigd.

  2. “Vergeet niet dat de keuzes die je maakt
    de juiste zijn want je hebt ze zelf gemaakt”

  3. Enne wat zien we hierboven:,……. Mike en Joan, klinkt leuk πŸ˜‰

  4. Bella says:

    hihihi πŸ˜‰ jaa waarom niet! 2 leuke personen moet ik zeggen!
    maar goed wat Joan schrijf en Mickey ook! nou dat is toevallig omdat ik vanochtend een stukje op mijn log heb gezet waarom ik nu altijd val op de verkeerde man – een die niet met mij het pad der liefde wil bewandelen op lang termijn – sjemig dejavu.
    Alleen ben ik er niet meer van overtuigdt dat het komt..maar ja wie weet als ik jullie blijf volgen ga ik er nog in geloven πŸ˜‰

  5. Mickey S. says:

    Ook met mij komt het wel goed hoor. Ik moest alleen effe een stukje frustratie kwijt en deze tekst, hoewel niet helemaal toepasselijk vertolkt qua frustratie wel mijn gevoelens op dit moment.

    @ Joan: Ik weet wel dat eht niet aan de vrouwen ligt maar gewoon aan mensen in het algemeen. Ik propageer dit ook vaak op de diverse logjes

    @ Cliniclown & Bella: Leuk bedacht maar, no offense Joan, daar staat mijn hoofd op dit moment helemaal niet naar.

  6. Bella says:

    Ik snap dat helemaal!
    Hoe graag ik nu ook iemand zou willen! Mijn tijd voor een nieuw persoontje in mijn leven is het nog niet..
    Het was van mijn kant een grapje MickeyS πŸ˜•

  7. Mickey S. says:

    Er zou op dit moment maar voor één persoon ruimte zijn in mijn leven maar dat gaat, onder de huidige omstandigheden, niet gebeuren!!!

  8. denk dat iedere vrouw issues heeft ..elke man ook hoor πŸ˜‰

  9. Mickey S. says:

    Jawel daar heb je gelijk in maar ik kom dus altijd vrouwen tegen wier issues in de weg staan om iets moois op te bouwen. 😦

  10. maja says:

    Heel veel mensen hebben idd wel bagage, maar als de persoon nog midden in het verwerkinsproces zit, dan wordt het wel erg lastig om daar een relatie mee te beginnen. Ik hoop dat je kunt volharden in je keuze. Sterkte!

  11. brigitte says:

    Weet je wat het is iedereen heeft zo zijn verleden,maar goed dat kan een deel van je zijn maar op een gegeven moment moet het verleden een plek hebben zodat je verder kunt lijkt me
    En dingen die je dan mee hebt gemaakt maken je eigenlijk alleen maar sterker
    Alleen moet je er wel open voor staan
    Eerder heeft het geen zin anders is het vluchten in een andere relatie en dat lost niets op

    Je komt haar vast wel tegen maar meestal op een moment dat je er zelf niet mee bezig bent

    Greetzzzzzzz en liefs Bri πŸ˜‰

  12. Mickey S. says:

    Ik was nergens meer mee bezig toen ik haar tegenkwam en eerst was het heel leuk maar ineens werd het gecompliceerd… 😦

  13. brigitte says:

    maar heeft zij dan zoveel bagage?
    of weet je niet wrom?

  14. Mickey S. says:

    Jawel dat weet ik wel. Zij moet eerst maar eens gaan uitvinden wie ze is en waar ze staat en aangezien ik haar nog lang niet goed genoeg ken vind ik niet dat ik haar daarbij helpen kan.

  15. brigitte says:

    Nope heb je ook helemaal gelijk in
    Dat kan ze ook alleen maar zelf doen
    Je bent haar waarschijnlijk op het verkeerde moment tegen gekomen want zij is er blijkbaar nog niet klaar voor
    Toen het voor haar denk ik meer werd ,werd het gecompliceerd omdat ze er nog niet aan toe is om wat voor een reden dan ook
    Maar ik denk dat je niets anders kunt doen dan het loslaten hoe moeilijk dat ook is en hoe rot je je daar ook onder voelt

    Love hurts en dat is maar al teveel waar
    Vind dat nr van level 42 trouwens wel een mooi nr

    Sterkte ermee in ieder geval en keep believing want er is iemand op deze aardbol die bij je past en die kom je heus wel tegen πŸ˜‰

    Liefs Bri πŸ˜€

  16. Mickey S. says:

    Daarom sluit ik voor de toekomst ook niets uit maar ik ga daar nu niet op zitten wachten…
    We zullen wel zien. Bedankt in ieder geval voor je lieve woordjes…

  17. brigitte says:

    You’re welcome
    Ik ga lekker slapen nu

    kom wel weer eens langswaaien πŸ˜‰

  18. erna says:

    uhm….ik ken het probleem niet van jullie, zit al 18 jaar geplakt aan mijn man…
    Waar ik heel benieuwd naar ben is het woord, w8 effe hoor…..issues??? Wat is dat en wat betekent dat…..
    Verder kan ik niet goed inhaken op de problemen van de vrijgezellen, maar hoop wel voor jullie dat ondanks de vaak verkeerde keuzes en ooit een goeie aanwezig moet zijn….
    De mijne heb ik gauw gevonden, misschien wel om het feit dat ik toen des tijds niet zo kies keurig was, weet nu wel uit verschillende gesprekken, dat de eisen van deze tijd erg hoog liggen……ook omdat men te vaak een verkeerde keuze hebben gemaakt…. Maar wie weet, is dit voor jou geen probleem…
    Verder, kan ik je alleen maar een hart onder de riem steken en hopen dat het je ooit nog eens gaat lukken…
    Knuffels Erna πŸ˜‰

  19. Mickey S. says:

    Ik ben daar niet zo bang voor hoor. Met issues bedoel ik dat er bij haar zaken spelen die het er niet eenvoudiger op maken een relatie te onderhouden. Jij hebt jouw man vroeg leren kennen, als je dat nu over zou moeten doen ligt het heel anders. Je hebt nu een pak bagage en dat gaat meewegen. Zoals al eerder is gezegd heeft iedereen wel bagage maar het is altijd weer de vraag hoeveel. In het geval van de vrouw die ik leerde kennen is het op dit moment gewoon teveel om een relatie te beginnen. Het zou de dingen juist in het begin, waar alles rozegeur en maneschijn zou moeten zijn, nodeloos gecompliceerd maken en dan begin je al verkeerd. Ik sluit, ook in haar geval, niets uit voor de toekomst maar voor nu heb ik besloten ermee te stoppen voordat zij dat kon (en ook zou gaan) doen. Dat was geen gemakkelijke beslissing maar wel een goede…

  20. Joanlog says:

    Ha ha Mickey S. Non taken….. πŸ˜‰

  21. Mickey S. says:

    Okee, dus we zijn 8) ???

  22. Joanlog says:

    Ja we zijn COOL of bedoel je dat niet?

  23. Mickey S. says:

    Hihi, psies, dat bedoelde ik…

    Maar voor verdere uitleg zie mijn antwoord op Bella’s tweede reactie. πŸ˜‰

  24. Joanlog says:

    Ooh Mickey je moet je niet geroepen voelen om mij tekst en uitleg te geven. Begreep het al hoor….

Geef een reactie

