Weer aan 't werk…

Na twee daagjes ziekbed ga ik vandaag mijn baas weer eens vervelen… ๐Ÿ˜‰

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

5 Responses to Weer aan 't werk…

  1. erna says:

    buik griep is gelukkig al over???
    Werk ze en maak het je baas niet al te moeilijk he !!!
    Groetjes erna ๐Ÿ˜‰

  2. Mickey S. says:

    Hihi, zal wel meevallen hoor, ik denk dat hij allang blij is… ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  3. Roosssie says:

    Succes!!! ๐Ÿ˜€

  4. Anita says:

    Leuk dat ik af en toe je site bekijk,lees ik af en toe hoe het met je gaat. Groetjes je zus.

  5. Mickey S. says:

    Hihi, zie je ook dat ik ziek geweest ben… ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

Geef een reactie

