Draaikont!!!

Na aldoor voorstander geweest te zijn van afschaffing van de wet op Godslastering heeft onze nationale draaikont Wouter Bos opeens besloten dat de stemmen van de Christelijken onder ons toch ook wel eens belangrijk zouden kunnen zijn en zal hij tegen stemmen.

Wat is het toch een ongelooflijke zwakkeling!!! Ik kan niet begrijpen hoe mensen op zo’n man (?) kunnen stemmen. Het lijkt hier Amerika wel!!!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

7 Responses to Draaikont!!!

  1. CliniClown says:

    past wel een beetje bij de rest van de nederlandse politiek die amerika meelopers zijn!

  2. Mickey S. says:

    Hoewel die meelopers daar redelijk standvastig in zijn. Van standvastigheid kun je Watje Bos niet beschuldigen…

  3. zoals ik al zei: ik begrijp niks van dit land. waar zijn de mensen met ballen, leiderschap? de mensen die moeilijke en niet leuke besluiten nemen? Leiderschap is vaak onpopulaire maatregelen en besluiten nemen…. Het land is volwassen geworden, de politici echter niet. IK vind Bos steeds slapper worden

  4. Mickey S. says:

    Hij is nog nooit sterk geweest. Heeft een Amerikaanse campagne gevoerd (aandacht afleiden van echte zaken omdat je daar geen verhaal hebt) en is er gdrvrdegdvr nog bijna in geslaagd ook!!!

  5. X11 says:

    En slagen zal hij 😀 😀

  6. Mickey S. says:

    Dat is het ergste van alles. Dit land is ziek. Koos ook al bijna Pim Fortuyn als de grootste Nederlander allertijden, een man die NIETS heeft gepresteerd…

  7. Mickey S. says:

    …ik moet ook maar nationaal gaan denk ik. Ik heb ook niets gepresteerd dus ik heb het potentieel om tot grote hoogten te stijgen… 😉 😀

Geef een reactie

