Oproep!!!

Hierbij roep ik heel Nederland op om de kerstsingle van de Tokkies toch vooral te boycotten. De gevolgen wil toch niemand meemaken!!!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

24 Responses to Oproep!!!

  1. brigitte says:

    IK DOE MEE!!!!!!!!!!!!!! Wil haar zeker niet naakt zien
    😦

  2. Sjaan says:

    Oh mijn God nee…laten we alsjeblieft niet nog zieker gaan doen.

  3. NEEE.. hoe kan dit nou???? dit is een familie in het huis van de buren in de fik heeft gestoken, ze terorriseerden een hele wijk, zijn asociaal en worden nu opeens door alle BN-ers geknuffeld en leuk gevonden. Men moet zich schamen in dit land. als dit een Marokkaanse familie was geweest, was dit land te klein geweest. Hoe kun je de ene asociale knuffelen terwijl je kerken en moskeeen en scholen in brand steekt… Ik begrijp er steeds minder van…

  4. Mickey S. says:

    Velen met jou Life, waaronder ik… πŸ˜‰

  5. Roosssie says:

    geen haar op mijn hoofd die interesse in iets van de Tokkies heeft

  6. ja, maar niemand zegt er wat van.. en dan bedoel ik niet wij… maar de zogenaamde media in dit land

  7. Ellis says:

    Hoe diep kan een mens zinken denk je dan…… πŸ˜•

  8. brigitte says:

    heeeeeeeeeeeeeeeeel diep dus!!! 😦

  9. Daar zitten we echt niet op te wachten!!! Toch???

  10. redley says:

    Dit wil ik toch echt NIET meemaken 😦

  11. Mickey S. says:

    Dus!!! Niet kopen die single!!! Zou ik sowieso niet gedaan hebben hoor…

  12. Ellis says:

    Wilde ik eigenlijk wel weten dat er een singel was? NEE dus!!!! Maar ja….. je hebt het nu al verteld. Kan ik daar straks nachtmerries over krijgen πŸ˜•

  13. Mickey S. says:

    Dat hoeft toch niet. Gewoon niet kopen. Daar heb je nu al twee redenen voor… πŸ˜‰

  14. Bright says:

    Helemaal met de oproep eens πŸ˜›
    Wie zoiets koop heeft toch geen muzikale smaak 😦
    De kerstdagen met deze mensen “ik wil het niet horen” 8)

  15. Blanchefort says:

    Tjsonge jonge waar is dit land in Godsnaam mee bezig!
    Vanmorgen toeterde de auto achter mij omdat ik een fietser op een rotonde voorrang gaf en dan hoor ik dit ook nog eens!
    Fucking ziek man.

  16. ik kots er van.. πŸ˜• zap gelijk weg enzo..jak!

  17. Mickey S. says:

    …je hebt helemaal gelijk!!! πŸ˜‰

  18. Sylvia says:

    Is wel goed plan, algehele boycot. Als zij gaat strippen, dat is toch ranzig… gatverrr… radio-nederland boycot !!

  19. Anita says:

    Ben het volledig met de vorige schrijfster eens.Wie wil Hanna Tokkie nou striptease zien doen.Daar moet je toch volledig van over je nek.Het ziet er met kleding aan al niet uit.Laat staan zonder.

  20. Mickey S. says:

    Niet kopen dus… πŸ˜‰ πŸ˜€

  21. Anita says:

    Ben zelf de slankste ook niet maar zou het ook niet in mijn hoofd halen te doen wat zij(Hanna Tokkie) van plan is.

  22. Anita says:

    Doe ik dus ook vast niet

  23. Mickey S. says:

    Hanna gaat het ook niet doen want die plaat verkoopt voor geen meter…

    Houwen zo!!! πŸ˜‰ πŸ˜€

Geef een reactie

