Favorieten van het moment!!!

Enkele van mijn favorieten van dit moment:

Sweet Home AlabamaLynyrd Skynyrd
MusicologyPrince
Maggie mayRod Stewart
Run To The HillsIron Maiden
Don’t SpeakNo Doubt
Harvest for the WorldThe Christians
It’s A Long Way ThereLittle River Band
Love Is AllRoger Glover
Over The Hills And Far Away Gary Moore
Planeth EarthDuran Duran

Wat draaien jullie grijs???

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

39 Responses to Favorieten van het moment!!!

  1. Greg says:

    stil believe – Herman Brood
    Walk on by- Average White Band
    Red light – Billy Ocean
    Cruel man – Intwine
    Jimmy Hedrix – All along the watchtower
    Eagles – I can’t tell you why
    Stevie Nicks –

  2. Mickey S. says:

    Lekkere varixc3xabteit. Daar houd ik wel van… πŸ˜‰ πŸ˜€

  3. Greg says:

    Ja Mickey ik loop ook al een paar jaartjes mee……….. πŸ˜•

  4. Mickey S. says:

    Had ik ook niet aan getwijfeld hoor… Zie sowieso aan jouw reacties (bij Joan) dat er meer achter “Greg”schuilt… πŸ˜‰

  5. brigitte says:

    crazy little thing called love-Queen
    when the lady smiles- golden earring
    angel-westlife
    you remind me of a girl that I once Knew-Usher
    we might as well be strangers-keane
    angel of mine- do
    bed of roses-bon jovi
    imbranato- tiziano ferro
    en nog veeeel meer ligt ook een beetje aan mijn stemming

    liefs Bri en enjoy the weekend
    πŸ˜‰

  6. Mickey S. says:

    Klinkt goed Bri…
    πŸ˜‰ πŸ˜€

  7. brigitte says:

    tsja ik vind het wel lekker πŸ˜€

  8. brigitte says:

    in ieder gevalhou ik niet van mevr Tokkie met haar kerstsingle πŸ˜•

  9. brigitte says:

    ferro is wel een van de favo’s die ik het meest draai

  10. Mickey S. says:

    Die kerstsingle ken ik niet eens (houden zo!!!) en Ferro zegt me zo niets maar ik houd van Italixc3xab dus…
    Queen is TOP!!!, Golden Earring ook, Westlife vind ik niet verkeerd, Usher ben ik niet heel erg kapot van maar Do is goed en Bon Jovi ook dus al met al klinkt ’t goed.

  11. brigitte says:

    Ik ken haar kerstsingel ook niet hoor maar hou er bij voorbaat al niet van
    Woe de 24ste van 20 tot 23uur queen op de radio dus luisteren!!!
    Ik wel in ieder geval πŸ˜€

  12. brigitte says:

    Assen fm livestream- special Queennnnnnnn πŸ˜€

  13. brigitte says:

    105.5 kabel of 107.8fm of dus via de site assenfm
    Nou ik ga eten maken nu
    tot logssssss
    liefs Bri πŸ˜‰

  14. Roosssie says:

    ehhhm, momenteel zitten er in de cd-speler de volgende 3cd’s: van dik hout, de dijk, en sinterklaasliedjes! πŸ˜€

  15. Sjaan says:

    Ik heb momenteel niks in de cd-speler zitten, maar wanneer ik dat doe is het Buena Vista Social Club of de (zelf samengestelde) cd van Rory Gallagher.
    Vaak de radio aan: Arrow Classic Rock!

  16. Sjaan says:

    Enne…Sweet Home Alabama is een van mijn all time favorites!

  17. Mickey S. says:

    Ook van mij Sjaan. Hij’s goed hxc3xa8… πŸ˜‰

  18. Ellis says:

    Soy – Gipsy Kings
    Why don’t you & I – Santana
    Growing up – Peter Gabrixc3xabl
    Ted the mechanic – Deep Purple
    Leavin’ New York – R.E.M.
    Inside – Stiltskin
    Musta Lindu – Vxc3xa4rttinxc3xa4
    Sexc3xb1oras d’ amazonas – Sergio Mendez
    UR – DJ Tixc3xabsto ft. Aqualung

    Maar ik vind nog veel meer dingen mooi, dus als je me volgende week weer vraagt staat hier waarschijnlijk een heel ander lijstje πŸ˜‰

  19. Mickey S. says:

    Dat was ook een beetje de bedoeling. De oplettende toeschouwer heeft bij mij ook het een en ander niet voorbij zien komen. Maar er zitten ook bij jou weer leuke dingen tussen… πŸ˜‰ πŸ˜€

  20. Ellis says:

    Ik heb inderdaad incognito gemist in je lijstje ;). Maar die hoort dan ook niet bij de “op dit moment” favorieten maar bij de “all time favourites” neem ik aan 8)

  21. erna says:

    Always with you, always with me- Joe Santriani.
    Every breath you take- Sting.
    Dance with me- Orleans.
    Angel by my side- Do.
    Loving you- Minni Riperton
    The love that we once know- Walter trout band

    Dat was het wel zo’n betje, wat ik grijs kan draaien
    πŸ˜‰

  22. Mickey S. says:

    @Ellis: Klopt helemaal maar op dit moment zijn het effe deze nummers die het hem doen. πŸ˜‰ πŸ˜€

    @Erna: Interessant en afwisselend rijtje. Joe Satriani? Klinkt goed!!! πŸ˜‰ πŸ˜€

  23. Bella says:

    Hotel California- Eagles
    Gimme Gimme – Narada Michael Walden (super nummer)
    Many rivers to cross – UB40
    shit titel kwijt van – UB40 (maar ik kan het zingen..hihi)

  24. Mickey S. says:

    Dat laatste nummer ken ik niet van ze, wist xc3xbcberhaupt niet eens dat zij ook in het Nederlands zongen… πŸ˜‰ πŸ˜€

    Hotel Californixc3xab had ook op mijn lijstje gemoeten. Beluister hem op dit moment in de live versie. πŸ˜‰ πŸ˜€ 8)

  25. Bella says:

    Cool he πŸ˜‰
    soms doet Carlos Santana het ook voor me πŸ˜‰
    maar goed ik heb heel mijn muziek smaak gejat van de tijd van mijn zussen hoor! ze zijn 8 en 6 jaar ouder dan ik!
    SOUL MEN……die tijd ja πŸ˜‰

  26. Mickey S. says:

    Santana is ook klasse. Ik houd sowieso meer van de oudere muziek, uitzonderingen daargelaten…

  27. brigitte says:

    Vanaf morgen gaat de cd van seal er weer ff in en the best of queen om weer lekker in de sfeer te komen voor as woensdag πŸ˜€

  28. Mickey S. says:

    Seal is klasse!!! Queen blijft top!!!

  29. redley says:

    1) U2 – One
    2) Mr. Mister – Broken Wings
    3) Pink Floyd – Shine on you crazy diamond
    4) Bon Jovi – Bed of Roses
    5) Kane – Damn those Eyes
    6) Supertramp – Dreamer
    7) Michael Sembello – Maniac
    8 ) Yes – Owner of a lonely heart
    9) Doobie Brothers – What a fool believes
    10) Fleetwood Mac – Seven Wonders

    πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  30. Blanchefort says:

    Roger Hodgson – Along came Mary
    Crowded House – When you come
    Beam – Gloryblaze
    Wilson Philips – Hold on
    Antonello Venditti – Giuglio Cesare
    U2 – Ultraviolet
    Fleetwood Mac – Sarah
    Joe Satriani – The bells of Lal (part 2)

    Dat is wat nu hot is; volgende week kan inderdaad anders zijn.

  31. Fietsendief says:

    Plastikman – Ask yourself
    Pan sonic – Maa
    Brain Eno – Music for airports
    Ultravox – vienna
    Grand master flash – White lines
    Dave Clarck – Way of life
    Fat boy slim – Star 69
    Soft cell – Tainted love
    Pink – Last to know
    Future Sound Of London – We Have Explosive

  32. Mickey S. says:

    @Redley, Blanchefort en Fietsendief, ik ken niet alles maar alles wat ik wel ken spreekt mij wel zeer aan… πŸ˜‰

  33. erna says:

    Herken vele nummers…..Geweldig hoor!!
    Groetjes Erna πŸ˜‰

  34. CliniClown says:

    Ik zal mijn lijstje zoals die nu te binnen schoot ook nog even plaatsen,

    Prodigy – Narayan
    Linkin Park – Krwlng
    Blink 182 – Dumpweed
    Ambuscade Undeclinable – Snowboard
    Van Dik Hout – De Keuzes die je maakt
    Quarashi – Stick ‘Em Up
    Pearl Jam – Black
    Smashing Pumpkins – 1979
    Public Enemy – Incident At 66.6 Fm
    The Klf – Last Train To Trancentral

  35. Darcy says:

    Pink Floyd -Shine on you crazy diamond
    Metallica – Call of the Ktulu
    David Bowie – Wild is the wind [maar eigenlijk ook China Girl]
    Gary Moore – The messiah will come again
    Frank Boeyen – De Verzoening
    Lynnyrd Skynnyrd – Free bird
    Skunk Anansie – Twisted
    Little River Band – It’s a long way there
    Melissa Etheridgde – Like the way I do
    Kane – Rain down on me

    Tijdens het lezen kwam dit lijstje spontaan in mij op πŸ˜‰ Morgen kan het lijstje er een beetje anders uitzien, I love music, ik heb mij beheerst tot dit lijstje 8)

  36. Darcy says:

    Iets te enthousiast met de NNNNN Lynyrd Skynyrd πŸ˜‰

  37. Mickey S. says:

    Mooi lijstje Darcy. πŸ˜‰ πŸ˜€

  38. Mickey S. says:

    Dat geeft niet hoor, ik had het wel begrepen… πŸ˜‰ πŸ˜€

Geef een reactie

