Z.K.H. Prins Berhard, 1911 – 2004

Zojuist is bekend gemaakt dat Z.K.H. Prins Bernhard in de loop van de avond is overleden. Mijn favoriete lid van het koningshuis is niet meer…

Z.K.H. Prins Bernhard. 29-06-1911 – 01-12-2004

Moge hij rusten in vrede.

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

8 Responses to Z.K.H. Prins Berhard, 1911 – 2004

  1. Joanlog says:

    Ja hoor het ook net….. jeetje!

  2. brigitte says:

    Tsjeeeeeeeee errug ookal was het een keer te verwachten want het ging al zo slecht.
    Vond hem toch wel een bijzonder man:(

  3. Als ik zo oud mag worden teken ik er voor 8)

  4. erna says:

    yep yep, sluit me bij de dames aan… 😕

  5. CliniClown says:

    Dat is inderdaad waar het is natuurlijk niet leuk! maar misschien voor hem wel beter

  6. Mickey S. says:

    We zullen niet om het feit heen draaien dat hij ongeneeslijk ziek was….

    Ik zal hem missen. Hij heeft best wel dingen gedaan die niet konden maar ik vond het een fantastische vent…

  7. Blanchefort says:

    Ja hoor; uniek figuur.

Geef een reactie

