Vandaag?

De spanning wordt bijna ondraaglijk. Zal het vandaag zijn? Is het nog op tijd of ben ik net weg om te werken? Of zal ik nog een week moeten wachten?

Vinden jullie het ook zo spannend?

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

17 Responses to Vandaag?

  1. Ellis says:

    Ik ben vooral benieuwd naar het resultaat 😉

  2. Redley says:

    ik ook … 😕 😀

  3. Mickey S. says:

    Jaja, de spanning is te snijden!!!! Ook bij mij hoor, ik zit maar naar die telefoon te staren… 😕

  4. Redley says:

    moet ik je ff bellen ? 😀

  5. Mickey S. says:

    Mag hoor… Altijd leuk je weer effe te horen…

  6. Redley says:

    okxc3xa9 dan bel ik …. !! 😀

  7. chary says:

    Ik denk dat je nog een week moet wachten. Je kan en mag vandaag de kalkoen nog niet aansnijden. Afblijven!!!

  8. Redley says:

    Hebben we toch ff lekker gekletst 😀
    En nu weet ik het !! 😉
    Maar ik kan een geheimpje goed bewaren 😛

  9. Mickey S. says:

    Hihi, ik denk dat Chary er niet ver vanaf zit. 😉 😀

  10. Fietsendief says:

    Ik geloof ook dat Chary er niet ver vanaf zit 😕
    Maar volgens mij had jij zonder veren en 4 pootjes ….. nietwaar ?!?! 😀

  11. dromer says:

    heeeeeeeeeeeel spannend…euh.. fijne dag nog..

  12. brigitte says:

    Het is toch niet flappie he? 😦

  13. Fietsendief says:

    He hallo, leuk z’n raad plaatje ik heb een geheimpje, maar ik ben eigenlijk wel erg benieuwd naar wie mijn naam gebruikt in zijn middag pauze?… 😦 Mickey kan jij dat soms zien. Straks staat overal mijn naam en spelen we wie van de 3(honderd). “Wil de echte Fietsendief nu opstaan”.

  14. Joanlog says:

    Hmm…. het is nu toch vandaag. Nu kan je het MIJ wel vertellen. 😉

  15. Bella says:

    😕 wat was het nu……

  16. Mickey S. says:

    @Bri: Nee hoor, wees maar niet bang…

    Kijk eens hier en ontdek wat mij in spanning hield… 😉 😀

Geef een reactie

