Mickey S. gaat digitaal!!!

Velen van jullie zullen zich hebben afgevraagd wat er nou zo spannend was. Welnu, het is eindelijk zover. Amateurfotograaf Mickey S. treed binnen in de wondere wereld van de digitale fotografie.
 
Met ingang van gisteren ben ik de trotse eigenaar van een Canon EOS 300D.
 

Canon EOS 300D
De EOS 300D is de betaalbare digitale SLR waar iedereen op heeft gewacht. De EOS 300D combineert het vermogen van de digitale fotografie met kenmerken en uitbreidingsopties die synoniem zijn met de naam EOS.

 
Kenmerken
– 6,3 Megapixel CMOS sensor
– 7-punt breedbeeld AF
– Krachtige DIGIC processor
– 100-1600 ISO bereik
– Compatibel met alle Canon EF objectieven en EX Speedlites
– PictBridge, Canon Direct Print en Bubble Jet Direct compatibel – geen PC nodig

 

Fotograferen is al jaren een hobby van mij maar wat mij altijd tegenhield waren de hoge kosten die zijn verbonden aan het ontwikkelen en afdrukken. Hierdoor ging ik toch wat gerichter fotograferen, altijd aan de safe-side om maar geen kostbare films te verspillen.
 
Nu kan ik mij eindelijk helemaal uitleven en kan ik gaan expirementeren zoveel ik wil. Voor mij gaat een hele nieuwe wereld open…

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

15 Responses to Mickey S. gaat digitaal!!!

  1. Ellis says:

    JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    Gefeliciteerd met deze grote aanwinst πŸ˜€
    En euh… die hoge kosten van het ontwikkelen en afdruken krijg je inderdaad als je alle rolletjes van de afgelopen jaren in xc3xa9xc3xa9n keer weg gaat brengen πŸ˜•

  2. Mickey S. says:

    Als ik dat van de afgelopen jaren had moeten doen had ik voor dat bedrag twee van deze camera’s kunnen kopen… πŸ˜‰

  3. brigitte says:

    πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ en nu maar veel fotootjes maken!!

  4. Ellis says:

    Dus nou heb je de afgelopen 2 jaar foto’s gemaakt maar het resultaat heb je nog niet gezien? Waarom maak je dan foto’s vraag ik me dan af….. πŸ˜•

  5. Mickey S. says:

    Sniewaar. Wat ik nog heb liggen is van het afgelopen half jaar en wordt z.s.m. ontwikkeld en afgedrukt. πŸ˜‰

  6. Fietsendief says:

    Je kan ook de negatieve eerst inscannen en kijken welke je uiteindelijk wilt afdrukken.

  7. Mickey S. says:

    Ik wil ze toch allemaal afdrukken. Dat hoort nou eenmaal zo bij filmrolletjes… πŸ˜‰ πŸ˜€

  8. Roosssie says:

    πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ Veel plezier emee!!!

  9. Mickey S. says:

    dat gaat helemaal lukken. Morgen kan iedereen meegenieten van het uitzicht op jouw heerlijke pizza!!! πŸ˜‰ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  10. Roosssie says:

    Mmmm, dan zal ik vanavond extra genieten van die pizza voordat de hele wereld hem kan bekijken!!

  11. caro says:

    zo..zo…niet verkeerd. Enne..nu ook je resultaten laten zien hoor. Ben heel benieuwd.

  12. erna says:

    dat is een mooie camera hoor πŸ˜‰
    ik had het goed met raden jah πŸ˜€
    veel plezier ermee πŸ™‚

  13. Redley says:

    Mooie camera, in het echt ziet hij er nog veel spectaculairder uit πŸ˜€ Ik sta zelfs al op de foto. πŸ˜‰

  14. Alex. says:

    Beste Mickey,

    Ben hier gekomen via http://www.christijan.com.

    Ja de Canon EOS 300d is een zeer mooie camera, maar had je niet beter voor 150 eurotjes de Nicon D70 kunnen kopen?

    Deze camera is op bijna alle onderdelen net even beter dan de Canon. Maar ja ieder zijn merk.

    Veel foto pleizier en als tip, lees eens Chip Foto-Video Digitaal
    een zeer informatief blad.

    Ps. Komen er ook fotos van de formule 1???????

  15. Mickey S. says:

    Beste Alex,

    Ten eerste is de Nikon gemiddeld niet 150 maar 500 euri duurder, is hij nauwelijks beter dan de Canon (niet zoveel dat dat €500 rechtvaardigd) en had ik al veel spullen voor de Canon, waar ik ook nog een fan van ben…

    ….en nee, er komen geen F1-foto’s. F1 is te duur en biedt te weinig voor dat vele geld…

Geef een reactie

