De jarige Fiets

Vanavond weer een uitermate gezellige avond gehad in Utrecht alwaar Fietsendief zijn verjaardag vierde.

Allereerst in ben ik met mijn vrienden Roosssie en Cliniclown bij een italiaan in Utrecht-centrum wezen eten. Voor mij was dit de tweede keer ooit dat ik in Utrecht ben wezen eten en laat Roosssie nou precies het restaurant hebben uitgezocht waar ik ooit al eens eerder was…

Een pizza voor Roosssie…

…een pizza calzone voor Cliniclown…


…en een bord Spaghetti voor Mickey S.!!!


De Dama Bianca’s smaakten zo goed dat ze niet meer op de foto konden…

Vervolgens naar huize Fiets.

Was het een sjoelbak???


Nog meer kadootjes!!!


Dopje en Fietsendief proeven de lekkernijen voor de hondjes voor…

Kortom, het was weer een supergezellige avond.

Ennuh… Fiets, nog van harte gefeliciflapstaart!!!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

21 Responses to De jarige Fiets

  1. Fashionista says:

    Mjammie, wat krijg ik zin in pizza nu!!!!

    Maar ziet er gezellig uit! πŸ˜€

  2. Ben says:

    Eten op mijn kosten??????????
    Drie fietsen in twee maanden kwijt!!!!!!!!

  3. Roosssie says:

    πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ Pizza smaakte goed ja!!!

  4. brigitte says:

    OOk namens mij van harte!!!!!!!!!!! πŸ˜€
    Leuk weer wat fotootjes om de sfeer even mee te pakken!
    En de sfeer was goed zo te zien en het eten jammie!!!

    Liefs Bri en een hele fijne Zondag

  5. Bella says:

    Lekker zeggggg…

  6. Bella says:

    Hoop dat het gezellig was…en dat fietsendief nog maar veel fietsen mag jatten in de toekomst!

  7. Ellis says:

    Ziet er weer gezellig uit! πŸ˜€
    En bij het volgende ID feestje gaan we dus een sjoelwedstrijdje doen? Ik ga alvast oefenen :P8)

  8. Mickey S. says:

    Da’s wel goed Elsje maar voor zover ik begreep zal de sjoelwedstrijd toch in de badkamer plaats vinden… πŸ˜‰ 8) πŸ˜€

  9. Ellis says:

    Met stukken zeep? πŸ˜•

  10. he, ik wil ook een sjoelbak voor mijn verjaardag!! Dit heeft niets met logje te maken, maar kan me niets schelen πŸ˜‰

  11. Mickey S. says:

    Maar di’s wel een speciale hoor Life want zoals Elsje al zo terecht opmerkt doen wij in de badkamer sjoelen met stukken zeep!!! πŸ˜‰ πŸ˜€

  12. Redley says:

    Uit betrouwbare bron, heb ik zojuist vernomen, dat Fietsendief in bad zit te knikkeren πŸ˜€ sjoelbak staat nog niet op πŸ˜‰

  13. ingrid says:

    zo te zien was het gezellig daar in Utrecht en de pizza’s zien er lekker uit, ik krijg er honger van (hahaha), groetjes πŸ˜‰

  14. collega Ingrid says:

    @Ingrid, volgens mij heb je een broodje met 2 eitjes gegeten πŸ˜‰ heb ik gezien πŸ˜€
    Maar die pizza’s zien er beter uit.
    Krijg je echt wel honger van πŸ˜‰

  15. erna says:

    ik zie het al, wat een super verjaardag!!! πŸ˜›
    Zijn de foto’s met je nieuwe camera gemaakt??? πŸ™‚

  16. Mickey S. says:

    Uiteraard. Blij als een kip zonder kop heb ik er lustig op los geknipt… πŸ˜‰ πŸ˜€

  17. en nieteens zwaaien naar mij daarzo in Utrecht? πŸ˜‰

  18. RoosRonny says:

    We hebben wel gezwaaid hoor ~just_me~inlove !!

  19. Redley says:

    ik heb ook gezwaaid πŸ˜‰

  20. Mickey S. says:

    …Ik ook hoor, maar je had alleen maar oog voor die andere Mike πŸ˜‰

  21. erna says:

    zijn die foto’s met je nieuwe camera genomen??
    Ziet er gezellog uit!!!! πŸ˜‰

Geef een reactie

