Moeders poes

Zo. De PC doet het weer en dat betekent dat er weer een logje geplaatst kan worden.Ik wil jullie graag voorstellen aan Mirte, de poes van mijn moeder.

Deze “oude dame” snapt het begrip “poseren” en geeft ons een hoop plezier…

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

19 Responses to Moeders poes

  1. Erna says:

    Ze kijkt niet erg vrolijk, whahaha….
    Hoe oud is ze eigenlijk???? πŸ˜€

    Fijn te weten dat je weer terug bent πŸ˜‰
    Had je toch wel een klein beetje gemist !!!!

  2. Mickey S. says:

    Ze wordt binnenkort 13 en lijkt inderdaad altijd wat zuur te kijken maar da’s schijn hoor…

    Ik ben ook blij weer terug te zijn. πŸ˜‰ πŸ˜€

  3. brigitte says:

    hahahaha leuke foto’s en een blik πŸ˜•
    Maar dertien das al een hele leeftijd en welcome back πŸ˜€ ik dacht dat je op vakantie was om heeeel veeeeeeeel foto’s te maken!!

    liefs Bri

  4. Ellis says:

    Ik hoop dat je met die “oude dame” de poes bedoelt en niet je moeder? 8)

  5. Mickey S. says:

    Nee hoor, ik bedoel inderdaad de poes hoewel mijn moeder ook niet meer da allerjongste is… πŸ˜‰ πŸ˜€

  6. brigitte says:

    En ja ik ben helemaal sprakeloos πŸ˜•

  7. brigitte says:

    πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€
    Maar kan nog wel lachen!!

  8. Mickey S. says:

    Da’s beter… πŸ˜‰ 8) πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  9. Fietsendief says:

    He Mickey, welcom terug ik dacht heel even dat je naar Polen was gegaan om oud en nieuw te vieren πŸ˜€ Ik *schrok* wel even toen ik de titel las van je bericht maar na het zien van de foto’s wist ik dat ik een zieke geest heb.

  10. Mickey S. says:

    Ach, je weet wat men zoal zegt hxc3xa8… “a dirty mind is a joy forever”. Maar in dit geval was ’t onschuldig.

    Naar Polen was ik niet maar thuis was ik ook niet. Ben een paar dagen bij mam geweest… πŸ˜‰ πŸ˜€

  11. Roosssie says:

    FIJN dat je er weer bent!!

  12. Redley says:

    Leuke poes heeft je moeder, voor een 13 jarige mag ze er best nog wezen.
    Ennuh fijn dat je weer terug bent. πŸ˜€

  13. Rik says:

    8) πŸ˜‰ πŸ˜• 8) πŸ˜€

  14. Bella says:

    statig beest zeg…

  15. van mij mogen er meer poezen op je log πŸ˜‰

  16. 8) wat een schatje
    en wat een aparte mooie naam

  17. Mickey S. says:

    Ja mooi hxc3xa8? Mirte had ook nog een zusje, Mandy, maar die hebben we helaas vorig jaar moeten laten inslapen…

Geef een reactie

