HE'S BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA HOOR, LANG GEWACHT MAAR…. HIJ DOET HET WEER!!!!!!

En niet voor het eerst ben ik Cliniclown weer een hoop dank verschuldigd….

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

16 Responses to HE'S BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  1. Roosssie says:

    HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAAA!!! πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  2. Ellis says:

    JOEPIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  3. CliniClown says:

    πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  4. Joanlog says:

    Als dat geen tijd werd…… tjonge jonge, zware bevalling.

    Welcome back Mickey.

  5. Mickey S. says:

    Thnx Joan. De vreugde is er deste groter om… πŸ˜‰ πŸ˜€

  6. brigitte says:

    Heyyyyyyyyyyyyyyyyyy welcome Back!!

    Kissssssss Kisssssssss πŸ˜‰

  7. Mickey S. says:

    *bloos bloos* (ik wordt niet alle dagen door een mooie vrouw gekust) Dank je Bri. Het voelt goed om weer terug te zijn…

  8. Fietsendief! says:

    Kool, we hebben je gemist!

  9. Redley says:

    Welkom terug Mickey, heb je inderdaad gemist, en nu mis ik ook nog dat je terug bent 😦
    Maar beter laat dan nooit πŸ˜€
    Fijn dat je er weer bent πŸ˜‰

  10. Bella says:

    Nice to have you bekkkkkkkkkkkkkkkk πŸ˜‰

  11. Mickey S. says:

    Ik heb jullie ook gemist hoor…
    …en hoe! πŸ˜•
    Maar nu ben ik er weer… πŸ˜‰ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€
    …en vanaf volgende week weer ruim 3 weken niet!!! πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  12. Ellis says:

    Alweer 3 weken niet??? Wat ga je doen? Extra superlange wintersport? 8)

  13. Mickey S. says:

    Nope!!! Ga voor ruim 3 weken naar Dublin voor mijn werk!!! πŸ˜‰ πŸ˜€

  14. Ellis says:

    GAAF!! πŸ˜€

  15. Mickey S. says:

    Yep!!! Wordt een mooie uitdaging. πŸ˜‰ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

Geef een reactie

