Het vertrek…

Overmorgen (vrijdag 11 maart a.s.) zal mijn vertrek naar Dublin plaatsvinden. Mijn collega’s en ik zullen vliegen met Aer Lingus.

Wij vetrekken om 10.50 uur vanaf luchthaven Dxfcsseldorf.

Voor diegenen die mij over drie weken weer willen verwelkomen, op vrijdag 1 april (geen grap) zullen wij om 10.10 uur op diezelfde luchthaven Dxfcsseldorf weer landen.

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

25 Responses to Het vertrek…

  1. brigitte says:

    Nope ik sta 10 maart klaar om in de koffer te stappen en mee te gaan, beloofd is beloofd ๐Ÿ˜‰

    Kusje en trusten ๐Ÿ˜›

  2. Redley says:

    Ik wens je een hele mooie tijd in Dublin. Een goede reis heen, maar vooral ook weer terug.
    Tot over 3 weken!
    Groetjesss en veel liefsss ๐Ÿ˜€

  3. Ellis says:

    Wat zijn je vluchtnummers? Dan kunnen we je hier volgen ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  4. Mickey S. says:

    Ik kom hier morgen effe op terug. Ik heb het mailtje met de bevestiging niet hier…

  5. CliniClown says:

    heel veel plezier Mike in Dublin, enne niet te veel drinken in je persoonlijke office he ๐Ÿ˜‰

  6. Mickey S. says:

    ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  7. tara says:

    ik hoop dat je vrijdag 11 maart bedoeld, want anders heb je nu je vliegtuig gemist!!

  8. Redley says:

    ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€
    Ennuh Mickey ??? what’s it gonna be boy ???
    donderdag 10 maart, of vrijdag 11 maart ๐Ÿ˜ฎ
    Oepssssssss ๐Ÿ˜›

  9. Mickey S. says:

    Whahahaha, 11 maart dus… ๐Ÿ˜‰
    De vluchtnummers zijn EI 693 voor de heenreis en EI 692 voor de terugreis… ๐Ÿ˜‰

  10. brigitte says:

    Yesssssssssss almost time to go ๐Ÿ˜€

    Kissssssss en liefs van mij ๐Ÿ˜‰

  11. Mickey S. says:

    Whahahaha, de koffer ligt klaar hoor… ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  12. Joanlog says:

    en de hangbagage?

  13. Mickey S. says:

    Die’s altijd klaar Joan… ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  14. brigitte says:

    Ik kan wel een uitje gebruiken dus zal op
    tijd bij je zijn ๐Ÿ˜€
    Wel een warm dekentje in je koffer please want volgens mij is het onder in het ruim van het vliegtuig killer dan je denkt ๐Ÿ˜•

  15. Mickey S. says:

    Ik heb nog wel een dekentje voor je hoor… ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  16. brigitte says:

    ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  17. Mickey S. says:

    …nog een kussentje ook? U vraagt, wij draaien!!! ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  18. brigitte says:

    Hmmmmmmmmm ja doet u maar en een zaklampje en ik wil je boek wel even lenen ๐Ÿ˜‰

  19. Mickey S. says:

    1x zaklamp, 1x bijbel… Geregeld!!! ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  20. brigitte says:

    Grrrrrrrrrr nope green mile ๐Ÿ˜ฆ

  21. Mickey S. says:

    Goed. Pak ik die ook wel effe in. Zijn wel 6 boekjes hoor… ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  22. brigitte says:

    Ik rol me wel op ๐Ÿ˜€

  23. Mickey S. says:

    Ik hoor het al, dat gaat helemaal goed komen. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  24. brigitte says:

    Have a save flight and take care!!

    Big kisssssssssss en tot 1 april ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

