Het is lente!!!!

Het is raar wat weer met mij doet. Slecht weer is niet in staat mijn humeur te bederven. Goed weer echter kan mijn goede humeur wel versterken, mij zelfs uit een dip trekken. Raar eigenlijk. Betekent dit nu dat ik een positief ingesteld mens ben? Ik denk wel dat dat inderdaad de oorzaak is want ik heb wel altijd een positieve instelling, ben niet bepaald een zwartkijker.

In ieder geval is mijn stemming zeer goed want ik heb de drie weken in Dublin succesvol afgesloten, ben ook blij weer thuis te zijn en aandacht aan jullie allemaal te kunnen besteden, heb een zeer goed weekend achter de rug en… oh ja…
het is lente!!!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

13 Responses to Het is lente!!!!

  1. gewoonjohan says:

    Ja, ’t is lente. Al een tijdje trouwens. Maar geniet ervan in het kikkerlandje.

  2. Mickey S. says:

    Ik weet het maar ik zat in een bewolkt en soms regenachtig Dublin dus voor mij was het een aangename ontdekking… πŸ˜‰

  3. Joanlog says:

    Tja lente is een gunstig moment om weer wakker te worden en eens goed om je heen te kijken. Gewoon lekker genieten.

  4. Blijf maar doordromen en let vooral NIET op de weersvoorspellingen voor de rest van de week … nu is wat telt … morgen is later 8)

    Groetjes van Mickey

  5. erna says:

    Ze zeggen weleens dat men lente kriebels hebbben, dat gaat dan weer gepaard met vlinders en een zalig gevoel….
    Nu loop ik al 18 jaar met kriebels in mijn buik en dat zalig gevoel zal op een goede dag ook wel terug komen dacht je niet??
    Fijne avond!!! Knuff van mij πŸ˜‰

  6. brigitte says:

    Hahahaha dat heb ik nou ook het is zo lekker geweest en I’m feeling happy en nu die regen van vanmiddag doet me niets ik word er niet chag van en blijf lekker door stralen πŸ˜€
    Ik ben nooit te beinvloeden door het weer maar ben wel gek op de zon!!

    Kusjes voor jou πŸ˜›

  7. Mickey S. says:

    @ Joan: Ik doe niet anders… πŸ˜‰
    @ Mickey: Zoals je kunt lezen heeft slecht weer geen negatief effect op mijn humeur dus dat komt wel goed. Leuke naam!!! πŸ˜‰
    @ Erna: Ik mmak mij daar geen zorgen over. Hoest met je? Al een beetje aan ’t opknappen?

  8. Mickey S. says:

    @ Bri: Ik hoor het al, wij voelen het hetzelfde…

    Kus terug…

  9. ikke says:

    Lente en iedereen is vrolijk

  10. Mickey S. says:

    Zo is het maar net… πŸ˜‰ πŸ˜€

  11. brigitte says:

    Het kan nu gaan vriezen sneeuwen hagelen regenen, whatever Bri is happy en ik was vroeg vrij en de zon straalt nog steeds πŸ˜€

    Kussssssss πŸ˜‰

  12. Ellis says:

    Love is in the air…? πŸ˜‰

  13. Mickey S. says:

    Bij Bri wel. mijn humeur is gewoon goed… πŸ˜‰ πŸ˜€

Geef een reactie

