Positief.

Ik heb wel vaker aangegeven dat ik van nature een zeer positief mens ben. Dit is dan ook zoals ik mij meestal voel:

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

26 Responses to Positief.

  1. dopje says:

    Lekker vrolijk plaatje, en inderdaad, de keren dat ik je heb meegemaakt, was je vrolijk, en goed gezelschap πŸ˜€

  2. Mickey S. says:

    Dank je… Zo zit ik over het algemaan ook wel in elkaar. πŸ˜‰ πŸ˜€

  3. Dopje says:

    Ik ken ook alleen de vrolijke Mickey, en het is natuurlijk ook weer lente geworden πŸ˜‰

  4. Mickey S. says:

    Kijk!!! Ook dat werkt mee natuurlijk.

  5. Fietsendief! says:

    De bovenstaande tekst is van mij, alleen vond mijn laptop van niet….

  6. Fietsendief! says:

    het gaat hier op een chatbox lijken…
    je mag die 2 reacties ook weghalen hoor, dan plaats ik hem even opnieuw ;P

  7. Mickey S. says:

    Eigenwijze laptop heb jij! Zeker een Mac… πŸ˜• πŸ˜›

  8. Fietsendief! says:

    Gek op MAC, frietsaus erbij?

  9. Fietsendief! says:

    Gek op MAC, frietsaus erbij?

  10. Fietsendief! says:

    zodat gaat lekker….

  11. Mickey S. says:

    Neuhhh.. men begrijpt het zo ook wel…

  12. Fietsendief! says:

    Denk dat ik mijn naam ga veranderen in MegaSpammerd!

  13. tante Leen says:

    Ik ben blij dat je positief bent,want dan geef je dat ook aan andere mensen. Ik merk het altijd bij mezelf. Mensen worden er ook positiever door.

    Leuke site verder, groetjes Lenie

  14. Mickey S. says:

    Dat valt toch wel mee? Doe maar niet, Fietsendief heeft wel wat. Bovendien klinkt Fiets leuker dan Mega.

  15. dopje says:

    Lekker een Whopper πŸ˜€

  16. Mickey S. says:

    Dat is helemaal waar tante Leen… Da’s ook mijn uitgangspunt.

  17. dopje says:

    het is gezellig hier! πŸ˜€
    Koekje derbij ??

  18. Mickey S. says:

    Whoppermenuutje met SPRITE!!!

  19. Mickey S. says:

    Ja lekker, een kletskoekje!!!

  20. dopje says:

    Koffie met een Kletskoek, en voor Fietsendief een lekker bananengebakje πŸ˜›

  21. Mickey S. says:

    Ook lekker trouwens! Mag ik een thee ipv een koffie?

  22. dopje says:

    Tuurlijk, een Earl Gray thee voor Mickey en ook een bananengebakje πŸ˜‰

  23. Mickey S. says:

    Jippieeeeee!!!!!!! πŸ˜‰ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  24. robert.van.oosterom says:

    haai baai eindelijk tijd gevonden om je site te bekijken ziet er erig mooi uit en informatief,goed weekend en tot maandag πŸ˜€ πŸ˜€

  25. meet women says:

    I’m looking for someone to play with – not a relationship. I wouldn’t
    completely meet women rule it out
    if I found a great partner, but it’s not something I’m actively seeking.
    I just want to http://meetvwomenyfrom.girlshote.com have sexual encounters.

Geef een reactie

