Writersblock

Zoals jullie aan de afgelopen logjes wel hebben kunnen merken zit ik effe zonder inspiratie. Daarom heb ik het volgende bedacht (geÏnspireerd door Gewoon Johan). Geef mij een onderwerp en ik ga kijken of ik daar een logje over kan schrijven. Onderwerpen kunnen bij de reacties achtergelaten worden, hopelijk kan ik er wat mee…

😉 😀

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

19 Responses to Writersblock

  1. Els Pieters says:

    Wacht dacht je over “sunblock” in plaats van “writer’s block”…

  2. Mickey S. says:

    …maar daar heb ik geen last van. Ik ben nog altijd het zonnetje in huis!!!
    😉 😀

  3. ehm ff denken.. wat denk je van: normen en waarden en veranderingen door de tijd heen (ff iets moeilijks..hahahaha)

  4. Mickey S. says:

    Hmmm… op zich interessant maar ik heb al twee keer iets over normen en waarden geschreven en meer hierover zou “Mickey S. op herhaling” betekenen. Maar goed gedacht, kom maar op met die onderwerpen…

  5. Mickey S. says:

    Ik heb er zelfs drie keer over geschreven. Die logjes vind je hier, hier en hier.

  6. CliniClown says:

    Je bent toch niet stiekem alvast aan het oefenen voor 5 mei he?? 😉

  7. Mickey S. says:

    Stiekem niet nee…
    😉 😀 8)

  8. Roosssie says:

    Ik zou wel eens van jou willen weten wat je vroeger gedaan hebt, zeg maar “Mike in vogelvlucht van toen als ienieminie tot nu”!

  9. Mickey S. says:

    Okxc3xa9, daar kan ik wel iets mee… Vandaag gaat dat niet meer lukken daar ik zodadelijk uithuizig ben maar dit gaat denk ik wel lukken…

  10. Roosssie says:

    Ben benieuwd 😀

  11. Ellis says:

    Misschien iets over de zin en onzin van het hebben van een weblog? Waarom ben je daar aan begonnen? Wat wil je er mee berijken? Wat is je doel? Heb je een doel? En en en… nou ja verzin zelf maar verder eigenlijk 8)

  12. brigitte says:

    Hmmmmmmm fotootjes van vroeger.
    Wil wel zien hoe jij eruit zag als baby of peutertje 😉

    Liefs van mij en een kusje 😛

  13. Ellis says:

    JAAAAAAA!!! BABY MICKEY 😀 😀 😀

  14. Ok laat ik ook een duit in het zakje doen.

    *Baby Mickey is leuk, baby foto’s zijn (bijna) altijd leuk.
    *Ideale vrouw en relatie
    *Waar maak je je het meeste druk om en wat doe je daar aan, of wat zou je er aan kunnen doen.
    *Je omgeving…. (in de breedste zin van het woord.)

  15. Mickey S. says:

    Ik heb niet zoveel foto’s van vroeger en ik heb ook geen scanner dus dat zal niet gaan lukken. Het verhaal komt er wel maar ik weet nog niet in welke vorm.

    @ Joan: Dit zijn wel onderwerpen waar ik wat mee kan.

  16. Bella says:

    of MickeyS in zijn zwemkleding zodat wij punten kunnen geven!?!?!??!?
    Heb je ons ook een keertje vermaakt…;-)

  17. Fietsendief! says:

    Er is morgen weer DTM, hopen dat christian weer voor nieuws zorgt ;P

  18. Pingback: Mijn ideale vrouw en relatie. | Een "klik" in mijn leven

Geef een reactie

