Incognito live!!!

Het leek alsof er een vloek rustte op ons bezoek aan Incognito, gisteren in Paradiso. De vrouw van mijn collega ging al niet mee omdat ze ziek was en ook mijn collega zelf voelde zich niet optimaal. Hij besloot toch te gaan omdat hij dit toch niet wilde missen.

Eenmaal in Amsterdam leek het schier onmogelijk om een parkeerplaats te vinden, garages waren vol of dicht (?!?). Uiteindelijk vonden we een plek maar kort voordat we die bereikte had de koppeling er genoeg van en ging in staking.

Na enig overleg besloten we toch maar naar het concert te gaan omdat we toch geen andere werkbare oplossing vonden dan gewoon zonder koppeling terug te rijden. Na een stukje te hebben gegeten togen wij naar Paradiso en vanaf dat moment ging het ons meezitten. Mijn naam stond keurig op de gastenlijst en dus konden wij zo doorlopen.

Binnen werden wij getrakteerd op een voorprogramma. De Noorse band D’ Sound is door Incognito gevraagd hen te vergezellen op hun Duitse tour (Paradiso was een ingelast concert).

Deze 3 mans formatie, aangevuld met gitarist en toetsenist, verraste ons in zeer positieve zin en wist het publiek in amper drie kwartier al naar een eerste climax te brengen met enthousiast uitgevoerde, aanstekelijke muziek als begeleiding van een charmante en fantastische stem.

Goed als D’ Sound was, ze bleven natuurlijk slechts een opwarmertje voordat het echte werk begon. Incognito was met een twaalfmans formatie naar Amsterdam gekomen en met Maysa Leak als female lead vocalist. Maysa is voorzien van de beste stem die ik ooit heb mogen beluisteren, wanneer zij haar mond opent gaat er een voelbare rilling door de zaal. Incognito heeft dit Paradiso concert in hun Duitse tour gelast omdat zij altijd dolgraag in Amsterdam spelen en het optreden van gisteren bewees de wijsheid van die beslissing want het werd een concert waar, nog net niet letterlijk, de vonken vanaf vlogen.

Bluey is een van de meest bevlogen en gexefnspireerde muzikanten die ik ooit gezien heb en hij weet zich dan ook altijd omgeven door top-muzikanten. Het was de derde keer dat ik ze live heb mogen zien en zonder de voorgaande keren te kort te doen was dit het beste concert wat ik van ze heb gezien.

Daarbij ben ik ook dit keer drie ter plekke gesigneerde ceedee’s rijker en heb wederom mogen vaststellen dat Bluey niet alleen een bevlogen muzikant is maar ook een bijzonder aimabel mens die, ondanks de drukte tijdens de signeersessie, wederom voor iedereen de tijd nam.

Ik houd van deze band!!!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

27 Responses to Incognito live!!!

  1. CliniClown says:

    Fijn dat je weer zo genoten hebt πŸ˜€

  2. Ellis says:

    Het klinkt erg goed. Eigenlijk hebben wij dus iets vreselijk gemist zondagavond 😦
    Die gesigneerde CD’s waren allemaal CD’s die je nog niet had? Of heb je nu een dubbele collectie (handig, eentje voor thuis en een voor onderweg)
    Naar D’Sound ga ik ook zeker even zoeken. (En niet alleen omdat ze uit Noorwegen komen!)

    off topic: Probeer jij kunstmatig je bezoekersaantallen hoog te houden door zelf constant online te zijn? πŸ˜‰

  3. Bella says:

    Nou hoop dat het leuk geweest is voor je..

  4. trusten Mickey… ik duik in me bedje maar wildeje ff een fijne nacht wensen.. πŸ™‚

  5. dopje says:

    Ben blij dat je er zo van genoten hebt πŸ˜‰

  6. Mickey S. says:

    Ik ben daar ook blij mee Dopje… πŸ˜‰ πŸ˜€

  7. brigitte says:

    wowwwwwwww geweldig zeg en ik had er graag bijgeweest. Maar ja dat was helaas geen mogelijkheid πŸ˜•

    Liefs en een kusje van mij πŸ˜‰

  8. Erna says:

    Fijne pinkster dagen hoor~~!!!

    Groetjes Erna πŸ˜‰

  9. brigitte says:

    Heyyyyyyy kanjer , geniet van je weekend.

    Liefs πŸ˜‰

  10. weltrusten Mike πŸ™‚

  11. Mickey S. says:

    Weltruste ~just_me~…

  12. dopje says:

    πŸ˜€ dopje was here πŸ˜‰

  13. Mickey S. says:

    πŸ˜€ Hihi, Mickey ook πŸ˜‰

  14. CliniClown says:

    Mike, geen inspiratie??

  15. CliniClown says:

    en je verhaal over kleine mickey?? πŸ˜•

  16. Mickey S. says:

    Weet nog niet hoe ik dat moet gaan vormgeven. Zoveel valt er niet te vertellen, heb geen spectaculaire dingen meegemaakt. Zoveel foto’s zijn er trouwens ook niet. Stond dan vroeger wel niet achter de camera, ervoor is ook nooit mijn hobby geweest zoals blijkt uit het armetierige aantal foto’s dat er zijn.

  17. CliniClown says:

    je hebt toch wel iets leuks meegemaakt?? katte kwaad uitgehaald of iets bijzonders gedaan??

  18. Mickey S. says:

    Neuhhh… eigenlijk niet. Kattekwaad? Ja, wel een beetje maar dat heeft iedereen gedaan. Da’s niet de moeite. Ik wil niet dat mensen in slaap vallen bij mijn logjes. Ik heb een, voor mij, hele leuke jeugd gehad maar het is nauwelijks interessant om daarover te vertellen. Geen lijken in de kast.

  19. CliniClown says:

    maar mensen vinden het vast interessant om te weten wat je gedaan hebt, school sport, hobbies, ik verzin maar iets πŸ˜‰

  20. Mickey S. says:

    Dat geloof ik niet. Ik bedoel, lagere school, middelbare school, dienst, werken. Lekker belangrijk. Ik zou er zelf al niet gexc3xafnspireerd over kunnen schrijven, laat staan dat mensen dat interessant vinden.

  21. CliniClown says:

    tuurlijk wel je kan er vast een mooi verhaal van maken

  22. Mickey S. says:

    Ik weet het niet. Heb nu in ieder geval niet de benodigde inspiratie om van mijn saaie leventje een sappig verhaal te maken. Zou waarschijnlijk zelf al in slaap vallen bij de poging om het te schrijven. Er is echt niets te melden.

  23. Ellis says:

    Hebben we dan helemaal voor niks ideetjes aangedragen? Ik begin me nu toch werkelijk een beetje zorgen te maken hoor 😦
    Misschien kun je iets vertellen over je vakantie’s in Italixc3xab? Daar wil ik graag nog eens naar toe. Kun jij vast wat voorwerk doen voor wat ik zeker WEL en absoluut NIET moet gaan doen daar πŸ˜€

    (p.s. mijn favoriete kleur is nog steeds blauw ;))

  24. CliniClown says:

    Of over je circuit bezoeken, race verslagen van de DTM of van Menzel in de porsches, hoe staat het eigenlijk met jou rit in een porsche?? over jou mening over het aanstaande referendum in nederland. of weet ik veel,…

  25. brigitte says:

    Je loginspiratie komt vast wel weer terug Mike πŸ˜€

    Kussie en geniet lekker van de dag vandaag, het zonnetje komt alweer vaag door hier πŸ˜‰

Geef een reactie

