Toe aan de zomer…

Misschien zijn wij de laatste jaren wel erg verwend met mooie lentes want ik heb zolangzamerhand het gevoel dat het nooit meer zomer wil worden. Dat is gek want het is nog niet eens zomer.

Iedere keer dat wij nu mooi weer hebben wordt het onmiddelijk weer gevolgd door slecht weer, bewolking, regen en kille(re) temperaturen.

Ooit schreef ik hier dat slecht weer mijn humeur niet kan beinvloeden. Hoewel dat ook waar is kan ik je wel zeggen dat nu echt wel aan de zomer toe ben. Lekker op een terrasje zitten met een koel biertje, kijkend naar al die luchtig geklede mensen.

Lekker op het strand zitten wegdromen over verre tropische eilanden, ja ja, doe mij de zomer maar…

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

8 Responses to Toe aan de zomer…

  1. Dromen over zon en tropische eilanden kan altijd toch? Gewoon je ogen dicht doen. Maarum, jij en genieten van een koel biertje? Jij en drank? Hmm… zo leer je nog eens wat.

    Slaap je nog niet?

  2. Mickey S. says:

    Tja… Dat biertje komt niet heel vaak voor maar in de zomer wel meer dan in de winter. Je bent nooit te oud om iets te leren.

    Bijna…

  3. bri says:

    Ik verlang ook heel erg naar de zon. Mijn humeur zal het nooit bexc3xafnvloeden maar het lijkt me zo lekker om gewoon weer eens zonder jezelf helemaal te moeten inpakken naar buiten kunt gaan.
    Maar goed het komt vast wel. De laatste twee weekjes van juli heb ik in ieder geval vakantie en wil ik wel heerlijk kunnen genieten en daar hoort een zonnetje wel bij. Zo niet dan stralen we zelf maar verder.
    Hoop dat het morgen een beetje redelijk is want ik wil naar the Redbull Air Race

    Liefs en een kusssss van mij
    Welcomeeeeeee Back 😀 😉

  4. Mickey S. says:

    Thnx.
    Precies dat is het. Het beinvloed mijn humeur niet maar het zou wel weer eens lekker zijn, en dan niet voor xc3xa9xc3xa9n of twee dagen maar lekker een langere periode vol zon en luchtig geklede mensen.

  5. dopje says:

    Ik verlang ook naar een hoop zon, hangmatje buiten, BBQ-tje en een fris Coronaatje, tsja …. wat wil je dan nog meer. 😀

  6. Mickey S. says:

    Weinig Dopje!!! Ik zou dan weinig meer willen…

  7. Bella says:

    nog 1 weekje..ennuh..naar Rhodos..ff nixen..genieten en culturen..

  8. Mickey S. says:

    Jij doet dat helemaal goed Bella!!! Heb je nog een plekje in je koffer? 😉 😀

Geef een reactie

