Eenzaam?

Dit weekend leek het wel alsof iedereen onderweg was…..

Sommigen trokken naar het zuiden, andere naar het noorden. Sommigen bleven wel in Nederland maar waren evengoed niet thuis…

Gelukkig ben ik gisteren op MSN nog wel gezelschap gehouden maar, voor iemand die altijd wel een gesprekspartner kan vinden, bv op MSN, was het wel een tamelijk eenzaam weekend.

Hoezo verslaafd???

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

10 Responses to Eenzaam?

  1. Roosssie says:

    Arme Mike, gelukkig is iedereen zo ongeveer weer thuis geloof ik! πŸ˜€

  2. Ellis says:

    Mickey ik ben er ook weer hoor! πŸ˜€
    Maar eerst nog even uitpakken en eten en de foto’s bekijken. Dan ben ik weer online 8)

  3. Bella says:

    kom schrijf je in op relatieplanet, lexa, datenu …etc..of ga meer kletsen op dames logjes…tis tijd voor aktie πŸ˜‰

  4. bri says:

    Als je even een mailtje had gestuurd………..
    Ik was er wel hoor en heb genoeg te kletsen πŸ˜‰

    Liefs en een kusje van mij πŸ˜›

  5. Mickey S. says:

    Let op het vraagteken in de titel hxc3xa8… ik was niet zielig hoor, ik heb de hele middag en de halve avond autosport gekeken dus, in alle eerlijkheid, ik heb jullie niet eens zo gemist…. πŸ˜‰

    Maar vreemd was het wel… πŸ˜€

  6. dopje says:

    En wij hebben een goed gesprek gehad op MSN.
    Even lekker bijgekletst, en wat geouwehoerd πŸ˜€ En Pebbles heeft haar streken via de webcam laten zien πŸ˜€

  7. Bella says:

    ik let niet op vraagtekens… πŸ˜€

  8. Mickey S. says:

    @ Dopje: Waarmee maar weer eens bewezen is dat ik dus niet zielig was. Heb genoten van de streken van Pebbles.

    @ Bella: Was in dit geval wel slim geweest hoor… Ik was niet zielig en ben ook niet van plan om xc3xa9xc3xa9n of andere vage datingsite te gaan bezoeken. Kan het nog steeds goed alleen af.

  9. Bella says:

    Nergens gezegdt dat je zielig bent MickeySSSS kom up lighten up…beetje minder stijfjes magt wel hooorrrrrrr πŸ˜€

  10. Mickey S. says:

    Sorry… *armen en benen slingeren in de rondte, glazen worden van tafel geswiept!!!* Zo los genoeg?

Geef een reactie

