Nog te lezen…

Ik mag wel wat door lezen want mijn “nog-te-lezen” lijstje groeit…


De Ontsnapping/De Leerling (Shawshank Redemption) – Stephen King
(Geleend van Joan)


De Vervulling – Christiaan Wacanno


Vang me als ik val – Nicci French


Het Uur Van De Zonde – David Baldacci


De Deal – John Grisham


De Da Vinci Code – Dan Brown
(Inmiddels aangeschaft)

Ik heb dus nog wel iets te doen…

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

11 Responses to Nog te lezen…

  1. dopje says:

    Die van Nicci French wil ik ook nog graag lezen πŸ˜‰
    Maar Mickey, dat betekent gewoon wat minder chatten πŸ˜‰ en wat meer gaan lezen, dan wordt dit lijstje vanzelf wat korter πŸ˜‰
    Veel leesplezier πŸ˜€

  2. Brillie says:

    Tja, dan maar even niet loggen.

  3. Roosssie says:

    Ik hou niet van lezen!!

  4. Bella says:

    Ik hou ook niet van lezen πŸ˜‰

  5. bri says:

    Ben niet zpo’n lezer maar dat bovenste boek is voor mij wel een must πŸ˜‰

    Liefs van mij

  6. Mickey S. says:

    Voor mij zijn ze allemaal een must…

  7. greeneyes says:

    heey je was er weer πŸ˜€
    Fijn weekend! πŸ˜›

  8. Fietsendief! says:

    Het is wel lekker weer, zet je stoel in de tuin en neem een boek mee ;P ps wat een geweldige cover van de vervulling…

  9. Mickey S. says:

    @greeneyes: Ja, alweer een weekje. Jij ook een fijn weekend.
    @Fiets: Welke tuin? Ik heb geen tuin en ook geen balkon… Maarruhhh… mooie cover hxc3xa8? Moet ook een goed boek zijn dus ik ben benieuwd…

  10. Fietsendief! says:

    @Mickey: Hetv dak dan? je moet wel een dak hebben, alleen nog de vraag, hoe kom je daar op… en later weer af ;P

  11. Mickey S. says:

    Ik ga wel aan de Maas zitten. Is gisteren ook goed bevallen… πŸ˜‰

Geef een reactie

