de zon staat hoog aan de hemel…

…en de lucht is blauw en wolkenloos!!!

Mijn stemming is TOP!!!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

9 Responses to de zon staat hoog aan de hemel…

  1. Roosssie says:

    Mooie foto trouwens!! Zelf gemaakt?

  2. Mickey S. says:

    Was dat maar waar

  3. dopje says:

    Idd mooie foto, en mijn stemming is zonnig 😉

  4. dopje says:

    Idd mooie foto, en mijn stemming is zonnig 😉

  5. dopje says:

    😦 gaat weer lekker zo.
    Welterusten dan maar 😀

  6. Mijn stemming is voor de komende dagen zonnig. Het is licht buiten en denk dat ik nu maar moet gaan slapen.

  7. Mickey S. says:

    Whahahaha. Truste Joan. Was het gezellig?

  8. Fietsendief! says:

    The sun is shining, nothings gonna stop us now!
    Enjoy!

Geef een reactie

