Skin on my skin

Had dit nummer alweer een tijdje niet gehoord maar het blijft een lekker nummer, afkomstig van de cd Life Stranger Than Fiction

Skin On My Skin
Jean-Paul Maunick

What am I gonna do now that you’re gone?
What am I gonna do now that you’re gone?

Looking back how I wish I had told you what was on my mind
Looking back, wish I had, said what was on my mind
Reason away, reason away, I can’t reason away my pain
I cannot ease my pain

What am I gonna do now that you’re gone?
What am I gonna do now that you’re gone?

I turn out the lights and I’m alone
You’re not coming home
I miss your skin on my skin
This feeling I know can’t be compared
Nothing can replace
The feel of your skin on my skin
I’m mystified, don’t know how I let you slip away
Mystified, don’t know how I let you slip away

Come back baby, come back is all that I can say
Come back baby is all I can say

I turn out the lights and I’m alone
You’re not coming home
I miss your skin on my skin
This feeling I know can’t be compared
Nothing can replace
The feel of your skin on my skin

Missin’, I’m missin’ the feel of your skin
Missin’, I’m missin’, missin’
On my skin
Missin’, I’m missin’, Missin’,
I’m missin’, missin’

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

8 Responses to Skin on my skin

  1. Meisie says:

    hmmm… ken het volgens mij niet πŸ˜‰ toch maar eens downloaden πŸ˜€

  2. brigitte says:

    Ik ken het nummer niet 😦
    Hoe was je dagje vandaag??

    Liefs van mij en trusten πŸ˜›

  3. Mickey S. says:

    @beiden: het nummer is van Incognito, de cd “Life Stranger Than Fiction” is uit 2001.

  4. Bella says:

    Ik vin die tekst nie zo..;-) beetje te veel ik mis je..en dan ga ik natuurlijk weer denken aan HEM>..argghhhhhhhhh πŸ˜• 😦

  5. dopje says:

    Ik ken het nummer ook niet, en de tekst spreekt mij ook niet zo aan. Hoewel als ik aan Pebbles denk, die mis ik op dit moment wel, die kruipt helemaal in mijn hals, en ligt daar lekker te spinnen. Maar nu zit ik op mijn werk, geen gespin dus. 😦

  6. Mickey S. says:

    @Bella: Ik mis je? Dat staat er helemaal niet in hoor…. πŸ˜‰

    @Dopje: Zie je wel dat het je wel aanspreekkt. Maar Pebbles is dan ook wel een schatje…

    @BellaDopje: Ik zal jullie het nummer bij gelegenheid wel eens laten horen. Wellicht spreekt het jullie dan wel aan.

  7. bri says:

    Incognito?
    Waarom ken ik het dan niet πŸ˜•

  8. Mickey S. says:

    @Bri: Dat weet ik niet… πŸ˜‰ πŸ˜€ Misschien omdat “Life Stranger Than Fiction” niet hun bekendste album is?

Geef een reactie

