Strange Machines

Iets heel anders dan jullie van mij gewend zijn maar gewoonweg een schitterend nummer, afkomstig van de CD Mandylion uit 1995.

Klik op de albumcover om te luisteren:

Music: The Gathering
Lyrics: Anneke van Giersbergen

Strange Machines

It has always been in the back of my mind
Dreaming about going to the corners of time
I always wanted to fly in strange machines

I wanna do centuries in a lifetime
And feel it with my hands
Touch the world war II and Cleopatra
Flying…

Could it be that my dream would come true
Building a machine that would actually do
What I want it to do

Russian revolution, let’s do that in one day
Beethoven and Gershwin I think that would be o.k.
More than anything I wanna fly in strange machines

I wanna do centuries in a lifetime
And see it with my eyes
Watch Jesus rise, if he ever did
Flying…

I wanna do centuries in a lifetime
And feel it with my hands
Touch renaissance and Chaka Khan
Flying…

Een heerlijk massaal en theatraal nummer. Daar houd ik wel van!!!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

8 Responses to Strange Machines

  1. CliniClown says:

    the gathering??? Mike ben je wel lekker?? πŸ˜• πŸ˜›

  2. Mickey S. says:

    Had je niet gedacht hΓ¨? πŸ˜‰ πŸ˜› πŸ˜€

  3. Erna says:

    Ik ken het niet, dus ben ik het effe aan het opzoeken bij kazaa!!!

    Fijne dag hoor!!! πŸ˜‰

  4. Kilokillertje says:

    Ik ken het ook niet

  5. bri says:

    Voor mij ook obekend πŸ˜• πŸ˜‰
    Maar het maakt me wel heel nieuwsgierig…..

    Liefs en een kusss

  6. Mickey S. says:

    Het is heel anders dan veel mensen van mij verwachten. The Gathering is een Rock-Metal band die harde maar zeer melodieuze muziek maken.

  7. brigitte says:

    hahahaa obekend das nieuw en zie ik nu pas πŸ˜•
    Maar ik ga het wel een keer luisteren πŸ˜‰

    Liefs Bri en enjoy the Thursday πŸ˜›

  8. Mickey S. says:

    Jij ook Bri ennuhhh… ik zie het ook nu pas.

    Kusss…

Geef een reactie

