Pissig!!!

Gewoon doen zegt het logo van TGP. Ik vind er eigenlijk niets gewoons aan. Gisteren is het pakketje met mijn telefoon bij mij aangeboden. Ik was natuurlijk werken en dus heeft de bezorger van de pakketdienst een bericht achtergelaten dat hij het vandaag opnieuw zou aanbieden.

Aangezien ik vandaag toch al een halve dag vrij had ben ik nog wat eerder naar huis gegaan om tot mijn stomme verbazing te constateren dat men alweer was geweest. Het idiote is dus dat er vandaag al niets meer aan is te doen. Ik kan het pakketje pas morgen vanaf 10.00 uur ophalen. Maar ik moet om 10.00 uur beginnen met werken en doe dat tot 19.00 uur, terwijl het postkantoor waar mijn pakketje ligt al om 17.30 uur sluit.

Ik besloot dus te bellen met de klantenservice van TPG. Tegenwoordig moet je eerst een compleet computergestuurd menu door maar daarin was een item met vragen over het ophalen van postpakketen op dezelfde dag. Vrolijk toets ik het desbetreffende nummer in, in de verwachting dat ik dus toch nog kan worden geholpen. Vertelt mij een computerstem dat ophalen op dezelfde dag niet mogelijk is!!! Vanwaar dan die keuzemogelijkheid? Doet TPG nu echt zijn best om klanten weg te jagen? Ook het mannetje dat ik vervolgens aan de telefoon kreeg was totaal niet bereid om te kijken naar wat voor oplossing dan ook en was daarbij bijzonder onvriendelijk ook nog. Zo sta je geen mensen te woord.

TPG is sinds jaar en dag staatsbedrijf af en moet dus zelf de broek ophouden. Hoe ze daar in slagen is mij, gezien deze ambtenarenmentaliteit, altijd weer een raadsel. Gelukkig mag ik, na telefonisch overleg met mijn werkgever, morgen een uurtje later beginnen en kan ik dus alsnog morgen over mijn telefoon beschikken.

Zonder dank aan TPG!!!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

9 Responses to Pissig!!!

  1. Roosssie says:

    Mike is boos geloof ik,…

  2. Mickey S. says:

    Niet meer hoor…

  3. Bella says:

    jaajaaaaaaaaaaa herkenbaaaaaaar…dat was ook zo met mijn mobile telefoontje.. πŸ˜• πŸ˜• πŸ˜• mja ik was niet boos…maar wel zo van damnedddddddddd…..arghhh

  4. bri says:

    Hier precies hetzelfde met een mobieltje van mijn dochter die ze zo graag voor de vakantie wilde hebben en dat ging ook helemaal mis en kon ik ook niet afhalen op diezelfde dag. De dag daarna vlogen we dus zonder haar mobieltje en konden we het hele proces na de vakantie weer doornemen πŸ˜•
    Echt een regelrechte ramp en zeer zeker als je iets heel graag wil hebben.
    Wel jammer dan hoor ik je vanavond dus nog niet 😦

    Liefs Bri, ik vlieg er vandoor πŸ˜›

  5. dopje says:

    Je bent terecht boos, maaruhhhh niet alle ambtenaren over een kam scheren 😦
    πŸ˜‰ ja ik ook πŸ˜€

  6. Sanne says:

    Hoi! ik zie je altijd bij Roos en Ronny reageren, Roos is mn schoonzus πŸ˜‰ Ik herken me helemaal in het tpg verhaal, het zijn vaak echt eikels! Mijn postbode propt vaak dingen door de brievenbus die helemaal niet passen, brengt pakjes op de verkeerde nummers en laat nooit een briefje achter dat het ergens anders ligt. Dus als een pakje al een tijdje niet verschenen is kan ik gewoon alle deuren af πŸ˜‰ Ik ben ook al een paar keer een pakje kwijt geweest en ze zijn altijd erg onaardig bij de klantenservice (als je tenminste geen bandje aan de telefoon krijgt). Oh en ze presteren het ook om net te komen als er 5 min niet bent πŸ˜€

  7. Mickey S. says:

    @Bella: Ben niet meer boos nu. Heb vanmorgen mijn telefoon opgehaald dus… πŸ˜€

    @Bri: Ik vindhet al moeilijk om een dag te wachten…
    πŸ˜‰

    @Dopje: Deze aantijgingen gelden niet voor onderwijsambtenaren hoor… πŸ˜‰ πŸ˜€

    @Sanne: Welkom op mijn logje. Blij dat jij het ook herkent. Ze zijn inderdaad niet erg vriendelijk bij de klantenservice… πŸ˜• πŸ˜‰

  8. Bella says:

    ennnnnnnnnn hoe issie?

  9. Mickey S. says:

    Hij is super. Ik ga er nog een logje aan wijden.

Geef een reactie

