Eindelijk!!!

Voor iemand die zo ongeduldig is als ik, is het lang wachten geweest maar gisterenmorgen was het dan zover….

Mijn nieuwe speeltje!!!

Maar, zoals altijd is het uiteindelijk wel de moeite van het wachten waard geweest. Het is een mooi toestel. Strak gevormd, niet te groot (hoewel wel groter dan mijn oude 3010 micro) en vooral lekker licht.

Gisteravond heb ik natuurlijk de hele avond met de telefoon in mijn handen gezeten en het instructieboekje erbij. De belangrijkste features zijn wel dat ik nu de mogelijkheid heb om te SMSsen van thuis uit (hoewel dat nog niet werkt naar buitenlandse nummers, waarom weet ik nog niet…), zoals sommigen van jullie al hebben ontdekt, en dat ik voor 30 nummers uit het telefoonboek een naam kan inspreken. Enerzijds kan dat gebruikt worden om op die manier iemand te bellen door slechts de naam te noemen, anderzijds vertelt mijn telefoon het mij als één van deze personen mij opbelt.

Leuk speelgoed hoor!!!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

11 Responses to Eindelijk!!!

  1. Ellis says:

    Ja ik heb inmiddels gemerkt dat je kunt SMS-sen. Ik zat rechtop in mijn bed hahahahaha. πŸ˜‰
    Maar hij ziet er strak uit hoor πŸ˜€

  2. Mickey S. says:

    Wat een aap!!! Houd Elsje uit haar slaap!!!

    πŸ˜‰ πŸ˜€

  3. Ellis says:

    Whahahahahahahahahaha JA!
    Ik moest werken vandaag en wou er eens vroeg (voor mijn doen) in 8)

  4. Mickey S. says:

    Dat vind Mickey rot!!! Nu ben je vast kapot!!!

  5. coooooooooooool je kan sms_en πŸ˜‰

  6. Mickey S. says:

    Dat kan ik Bella… πŸ˜‰ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  7. Mickey S. says:

    Zekersss… Weet jij nu al welke je wilt?
    πŸ˜‰

  8. Sanne says:

    Hee das leuk speelgoed! Gefeliciteerd ermee πŸ˜€

  9. Mickey S. says:

    Dank je wel. Hier kan geen TPG tegenop!!!! πŸ˜€

  10. Bella says:

    OOOOOOOh ja ik ga ff kijken..kwas alweer bezig met iets anders.. πŸ˜€

Geef een reactie

