Vakantie!!!

Nog 8 uur werken en dan:

Jawel, vanaf middernacht doe ik drieëneenhalve week niets wat ik niet wil!!!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

14 Responses to Vakantie!!!

  1. Roosssie says:

    😀 😀 Alvast veel plezier daarmee!

  2. Mickey S. says:

    Dat gaat lukken hoor Roosssie… 😉 😀 😀 😀

  3. Fietsendief! says:

    ENJOY! en denk af en toe aan me ;P

  4. dopje says:

    Een hele fijne vakantie, geniet er maar lekker van.
    Even niet zo adrem he 😉

    😀

  5. Mickey S. says:

    Whahahahahahahaha!!!!

  6. Ronny says:

    lekker hoor geniet ervan! en alvast tot zondag 😉

  7. Mickey S. says:

    De videoband zit al in de rugzak hoor……
    😉 8) 😀

  8. nicky says:

    Wow, er zijn al 11 u en 11 min voorbij……… heb je al genoten ?? :).

    Fijne vakantie !

  9. Mickey S. says:

    …sterker nog, toen jij dit schreef waren er al 23 uur en 11 minuten om (ja ik werk echt tot middernacht!!!). Het is nog wat onwezelijk, was gek genoeg vannacht in mijn slaap erg met mijn werk bezig. Het grote genieten gaat morgen beginnen, om 8 uur ’s morgens vertrek ik voor een lang weekend Zandvoort.
    8) 😀 8) 😀 8)

  10. bri says:

    Heerlijk hoor geniet maar lekker van je vakantie en Zandvoort was een goed start 😀
    Wij hebben genoten vandaag 😉

    Liefs Bri

Geef een reactie

