Bloemen.

Tijdens mijn verblijf bij mijn moeder heb een aantal prachtige detailopnamen gemaakt van bloemen, o.a. in moeders achtertuin.

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

21 Responses to Bloemen.

  1. Roosssie says:

    Hihi, die bij blijft leuk! πŸ˜€

  2. Ronny says:

    is dit een nieuwe trend?? πŸ˜‰ hahahaaha maar mooie foto’s al zijn we natuurlijk niks anders gewend van je!

  3. Sanne says:

    Prachtige foto’s! Ik had natuurlijk al een sneak preview gezien op de verkaardag van Roos πŸ˜‰

  4. Ellis says:

    Mmmmmmmmmmmmmooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii πŸ˜€

  5. bri says:

    HHeeeeeeeeeeel anders dan ik van jou verwacht maar wel heel mooi. Vooral de een na laatste die vind ik gaaf want daar staat de actie op πŸ˜‰

    Veel liefs en een kussssssss πŸ˜›

  6. dopje says:

    Prachtige foto’s πŸ˜‰ ben dol op bloemen, en bloemen houden van mensen he.
    De Hortensia staat er mooi bij πŸ˜€

  7. Misjajax says:

    Ongelovelijk wat een mooie foto’s, met wat voor camera doe je dat?
    Mzzl

  8. Mickey S. says:

    Deze zijn gemaakt met een Canon 300D en een Canon 75-300mm USM tele/zoom lens, hier en daar geassisteerd door een Canon 380 ES speedlite externe flitser…
    πŸ˜‰ πŸ˜€

  9. Ellis says:

    Ik wou het net zeggen πŸ˜•

  10. ~xJOYx~ says:

    mooi mooi mooi πŸ˜‰

  11. dopje says:

    wat leuk… je kopfoto is veranderd, ziet er goed uit, en erg creatief gemaakt πŸ˜‰ πŸ˜€

  12. Mickey S. says:

    …met dank aan Ronny die hier weer een mooi staaltje creativiteit ten toon heeft gespreid.

    Bedankt Ronny!!! πŸ˜‰ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  13. Ronny says:

    :D:D graag gedaan hoor Mickey!! voor mij is dit op en top Mike! πŸ˜‰ πŸ˜€

  14. Roosssie says:

    Hele mooie kopfoto idd!!

  15. Bella says:

    HEYYYYYY COOLE KOPFOTO…gaaf man..!!! VEEEEL beter…

  16. bri says:

    WOWWWWWWWW echt helemaal super je kopfoto zeg, past helemaal bij jou. πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

    Kusssssss

  17. nicky says:

    mooi :). Vooral de derde vind ik zelf mooie bloemen :P.
    Ik ging ineens ook van bloemen foto’s nemen toen ik een digi had ;), toch best leuk eigenlijk !

  18. Kay says:

    Mooie foto’s die eerste 2 en die laatste zijn toch rodondenderons ofzoiets;-) πŸ˜‰

  19. Bella says:

    ok en nu op zoek naar Rozen πŸ˜‰ Rode rozen.. πŸ˜€

    groetjes Bellaatjezzz

  20. Prachtige foto`s, ze staan er gekleurd op! πŸ˜‰
    Fijne dag ! Sjoukje

Geef een reactie

