Song Instead Of A Kiss

Alannah Myles kennen we eigenlijk alleen van haar hit “Black Velvet” maar deze bijzonder fraaie dame met een keel als schuurpapier heeft veel meer geweldige songs gemaakt.

Van haar tweede album “Rockinghorse”, uit 1992, komt dit prachtige nummer:

Om te luisteren klik je de albumcover

Song Instead Of A Kiss

Song
Instead of a kiss
Baby this is a
Rockinghorse is het 2de album van Alannah Myles en komt uit 1992

Song
Instead of a kiss

For all of you who ache, who long
For nights like this

Song
Instead of a touch
Darlin’ this is a

Song
Instead of a touch

To all of you who wait so long
And need so much

It is for those who like to cling
It is to those, to those I sing
Here is a song instead of a clutch
Instead of a moon
Instead of a soothing touch
In the afternoon

It is for those who like to cling
It is to those, to those I sing
Here is a song instead of a clutch
Instead of a moon
Instead of a soothing touch
In the afternoon

A. Myles/N. Simmonds/R. Priest

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

5 Responses to Song Instead Of A Kiss

  1. Ellis says:

    Volgens mij ken ik dit nummer wel, alleen zou ik het eerst even weer moeten horen. Is het ook niet op singel uit geweest? 8)

  2. Mickey S. says:

    Dat weet ik niet, het zou best kunnen…

  3. bri says:

    Hmmmm ik ken haar stem en die is zeker bijzonder. Dit nummer zegt me zo even niets maar wie weet ken ik het wel ………..

    Kusssssssss Bri

  4. dopje says:

    Mooie stem heeft ze zeker, en dit is zeker een mooi nummer, zei ze…. toen ze het eenmaal weer gehoord had 😀

  5. Mickey S. says:

    Ja mooi hxc3xa8? Heerlijk melancholisch!!!

Geef een reactie

