Krijg je hier nou geen sik van?

Ken je dit:

Speel je een lekker potje Mahjongg, nog 6 stenen te gaan......nee hxc3xa8!!! Het kan NIET waar zijn, uitgespeeld met nog slechts 4 stenen te gaan!!!

Jaja, ik heb ook niets beters te doen!!!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

9 Responses to Krijg je hier nou geen sik van?

  1. Ellis says:

    Whahahahahahahahahahaha

    ja… zucht…..ik geef het toe…….. ik ken het probleem 😦

  2. nicky says:

    owww de verslaving van ‘dat’ heeft me lang dwarsgezeten, maar herkenbaar is het nog wel :).

  3. Ronny says:

    tja, dan is er maar 1 oplossing, meer oefenen 😉

  4. Mickey S. says:

    Daar heeft dat niets mee te maken, dit is gewoon domme pech….

  5. Ronny says:

    tuurlijk niet, je hebt gewoon in het begin van het spel een foutje gemaakt 😉

  6. Mickey S. says:

    Dat hoeft niet. Degene die beweert dat dit spel xc3¡ltijd uit kan, heeft het spel niet begrepen. Als de stenen random worden neergelegd zijn er legio scenario’s denkbaar waarbij je gewoon NIET uit komt….

  7. dopje says:

    ook ik ken dit probleem, *zucht* erg vervelend, weer opnieuw beginnen, maar ach, was het niet voor tijdverdrijf, nou dat komt dan goed uit !!!!
    Positief bekijken 😉 😀

Geef een reactie

