Someone, Somewhere In Summertime

In de jaren 80 behoorde de Simple Minds tot mijn favoriete bands en hoewel ik er nu niet meer zovaak toe kom ernaar te luisteren blijft hun muziek mij bekoren. Eén van hun mooiste nummers is, naar mijn smaak Someone, Somewhere In Summertime, afkomstig van het album New Gold Dream (81-82-83-84) uit 1982

Om ernaar te luisteren klik je op het albumcover:

Someone, Somewhere In Summertime

New Gold Dream (81-82-83-84), oosronkelijke release (LP): 1982, re-relase: 2003Stay, I’m burning slow
With me in the rain, walking in the soft rain
Calling out my name
See me burning slow

Brilliant days, wake up on brilliant days
Shadows of brilliant ways will change all the time
Memories, burning gold memories
Gold of day memories change me in these times

Somewhere there is some place, that one million eyes can’t see
And somewhere there is someone, who can see what I can see

Someone, Somewhere In Summertime
Someone, Somewhere In Summertime
Someone, Somewhere In Summertime

Moments burn, slow burning golden nights
Once more see city lights, holding candles to the flame
Brilliant days, wake up on brilliant days
Shadows of brilliant ways will change me all the time

Somewhere there is some place, that one million eyes can’t see
And somewhere there is someone, who can see what I can see

Someone, Somewhere In Summertime
Someone, Somewhere In Summertime
Someone, Somewhere In Summertime
Someone, Somewhere In Summertime
Someone, Somewhere In Summertime

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

19 Responses to Someone, Somewhere In Summertime

  1. nicky says:

    Oh yes, zij behoorden ook zeker tot mijn favorieten in die tijd. Don’t you forget about me, grijsgedraaid en nog altijd vaak te horen, hoort toch ook tot de nummers die ik heeel graag hoor en waar ik veel herinneringen bij heb. (pas 8 jr geleden gekregen overigens haha)
    Heerlijk, nog steeds, ook hun laatste cd !

  2. Mickey S. says:

    Zoals ik al zei, ik kom er te weinig toe de laatste jaren en dat betreur ik eigenlijk wel een beetje. Ik had vroeger vrijwel alle elpee’s maar ja, je weet hoe dxc3¡t is gegaan… heb nu eigenlijk alleen “Once Upon A Time”, “Live In The City Of Lights” (die als elpee trouwens veel mooier was, met z’n matzwarte voorkant met gouden letters in relixc3xabf) en “Good News From The Next World” op ceedee. Maar daar gaat verandering in komen.
    😉 😀 8)

  3. bri says:

    Blijft heerlijke muzika en zelf trek ik de laatste tijd veel oude ceedeetjes uit het rek. Lisa Stansfield weer hervonden en Level 42, Crowded House, Wet Wet Wet 😉

    TrustenKussssssssss en veel liefs van mij en lekker slapen hxc3xa8 😛

  4. Mickey S. says:

    Hxc3xa9xc3xa9l goed: Level 42, Lisa, Crowded House, Wet Wet Wet 😉 , allemaal errug goed en tiepiesch tachtig!!!

  5. bri says:

    Tsjaaaaaaaa ben al een oldie he!! 😉
    Maar de muzika is gewoon lekker 8)

    Kusssssss ik mag naar de tandarts voor een vervolgbezoekje en heb geen zin 😦

  6. Mickey S. says:

    Sterkte dan!!! 😕

  7. dopje says:

    Heerlijk hoor de Simple Minds, gisteravond nog van genoten 😉 bedankt voor het doorsturen van de nummers 😀

    Ja ik kom ook ff knuffelen, normaal doe ik niet aan doorgeefdingetjes, maar een knuffel kan geen kwaad, die kan iedereen wel gebruiken…
    Ik kreeg hem inmiddels ook al van diverse mensen, dus doe ik lekker ff mee knuffelen 😀

    knufffffStoel vast houden!!!! En stevig ook hoor!!! Want hier komen ze!!! *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* Je bent net geknuffeld !! Helemaal, en er is geen ontsnappen aan deze keer !!! Dit is een start van een totale *KNUFFEL* oorlog! Dus knuffel iedereen die je kent !!! Knuffel je vrienden, je vijanden, iedereen!!! Een knuffel, zo klein, en de betekenis zo groot. Het kan een lach op iemands gezicht toveren. Dus laten we eens knuffelen op zijn tijd !!! Iedereen heeft wel eens een knuffel nodig, ook ik..!!! Als je deze mededeling krijgt, breng het verder naar tenminste 10 spacevrienden, inclusief de persoon van wie je het gekregen hebt. Verder wens ik je een fijne knuffeldag.. Zit je nog????

  8. Mickey S. says:

    Ik ben helemaal vxc3xb3xc3xb3r knuffelen, dat weet je maar ik doe niet mee aan dit doorgeefsysteem. Je krijgt deze knuffels wel terug via MSN, okxc3xa9?

  9. Bella says:

    knufffffStoel vast houden!!!! En stevig ook hoor!!! Want hier komen ze!!! *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* Je bent net geknuffeld !! Helemaal, en er is geen ontsnappen aan deze keer !!! Dit is een start van een totale *KNUFFEL* oorlog! Dus knuffel iedereen die je kent !!! Knuffel je vrienden, je vijanden, iedereen!!! Een knuffel, zo klein, en de betekenis zo groot. Het kan een lach op iemands gezicht toveren. Dus laten we eens knuffelen op zijn tijd !!! Iedereen heeft wel eens een knuffel nodig, ook ik..!!! Als je deze mededeling krijgt, breng het verder naar tenminste 10 spacevrienden, inclusief de persoon van wie je het gekregen hebt. Verder wens ik je een fijne knuffeldag.. Zit je nog????

  10. Erna says:

    Ik kreeg hem en geef hem door aan jou!..
    knufffffStoel vast houden!!!! En stevig ook hoor!!! Want hier komen ze!!! *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* Je bent net geknuffeld !! Helemaal, en er is geen ontsnappen aan deze keer !!! Dit is een start van een totale *KNUFFEL* oorlog! Dus knuffel iedereen die je kent !!! Knuffel je vrienden, je vijanden, iedereen!!! Een knuffel, zo klein, en de betekenis zo groot. Het kan een lach op iemands gezicht toveren. Dus laten we eens knuffelen op zijn tijd !!! Iedereen heeft wel eens een knuffel nodig, ook ik..!!! Als je deze mededeling krijgt, breng het verder naar tenminste 10 spacevrienden, inclusief de persoon van wie je het gekregen hebt. Verder wens ik je een fijne knuffeldag.. Zit je nog????

  11. bri says:

    Heb het weer overleefd hoor en knuffen doe ik je ook via msn 😉
    Gelukkig heb ik niet veel knuffelsessies op mijn log hoeven aanschouwen 😛
    Ben meer for the real knuffssssss en verbeteringen in de wereld. Laat een ieder eerst maar eens respect hebben voor elkaar dan zijn we al een eind op de goede weg en das zelfs in logland soms ver te zoeken 😕

    Kusssssss en happy Tuesday, ik ga ervandoorrrrrrrr

  12. Belzz says:

    Vervelend he./…dat knuffelen… 😀

  13. Mickey S. says:

    Ja, eigenlijk wel. Ik doe dat liever IRL, maar ja….

  14. Belzz says:

    😀 nou weet je…dan kom je toch weer een keer eten met Dopje dan haal ik mijn knuffeltjes naar beneden 😀

  15. Heyyyyyyy kanjer ik kom je gewoon even een kusje vanuit Haaksbergen langsbrengen 😉

    Liefs Bri en geniet van je weekend 😛

  16. Mickey S. says:

    @Belzz: Daar gaan we weer iets over afspreken, lijkt me tof!!!

    @Bri vanuit Hotel Haaksbergen: Wat lief van je, kusje terug voor jou!!!

  17. dopje says:

    yes yes yes, we hebben een date in het vooruitzicht 😀
    Heel tof !!! 😉

  18. Mickey S. says:

    @Dopje: Daar kan ik nou zxc3xb3 naar uitkijken hxc3xa8… Jij ook?

  19. Blanchefort says:

    Top album en inderdaad is dit nummer waanzinnig.
    Glittering price ook trouwens.

Geef een reactie

