Out Of My Bed

Met het album What Are You Waiting For is de Tilburgse rockformatie Krezip terug na hun ontslag bij Warner vorig jaar.
What Are You Waiting For is wederom een heerlijk album vol tijdloze rockmuziek met de karakteristieke stem van zangeres Jaqueline Govaert. Het nummer dat er voor mij uitspringt was ook al de eerste single van dit album, Out Of My Bed.

Dat Krezip een blijvertje is was allang bekend maar de overstap naar BMG heeft dit ook gegarandeerd.

Om te luisteren klik je op de albumcover.

OUT OF MY BED
(Jacqueline Govaert & Phil Thornalley)


Yeah, yeah…
I’ve heard it before
I won’t listen to you anymore
There’s nothing to say
No more games left to play
What am I doing this for
And who’s keeping score
now it’s too late

Cause you give and you take and it hurts
So I can’t do this no more
There’s nothing left in the end
I want you out of my bed
We made love we fought wars
But now there’s nothing to fight for
I want you out of my bed

Yeah, yeah…

I tried to explain
Cause I wanna make you understand
That I need to be held
but you keep letting me go
now you’re down on your knees
begging for another chance
but now it’s too late

Cause you give and you take and it hurts
So I can’t do this no more
There’s nothing left in the end
I want you out of my bed
We made love we fought wars
But now there’s nothing to fight for
I want you out of my bed

After all that I gave you
I couldn’t change you
I’m gonna get, I’ll get you out of my bed
Cause I don’t deserve this
I’ll find someone worth it
But first I’ll get, I’ll get you out of my bed

Yeah, yeah…

Cause you give and you take and it hurts
So I can’t do this no more
There’s nothing left in the end
I want you out of my bed
We made love we fought wars
But now there’s nothing to fight for
I want you out of my bed

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

9 Responses to Out Of My Bed

  1. bri says:

    Heerlijke muziek dit en heb je het album nu eindelijk helemaal geluisterd?
    ik vind dit wel een lekker nummer 😀

    Kusssssss en liefs van mij 😉

  2. Bella says:

    Ik vind haar wel leuk! Krezip’s nieuwe nummer vindt ik ook wel iets hebben…goeie teksten..kan me er soms goed in vinden….vooral deze hierboven..there is nothing left in the end…I want you out…… 😦 maar tis wel zo…..

  3. dopje says:

    Ik luister ook wel graag naar Krezip, helaas heb ik deze nieuwe album nog niet geluisterd… maar daar komt gauw verandering in 😉

  4. Erna says:

    Heerlijk nummer!!
    Fijne Maandag!!

    Knuff van mij 😉

  5. We hebben hier altijd de radio aan en dit nummer is heel vaak voorbij gekomen, lekker nummer hoor!
    Fijne dag vandaag!!

  6. Gewoon ff zomaar voorbij..zoefffff..ik kwam!

  7. nicky says:

    ohjaaa Krezip, fan vanaf dag 1 🙂

  8. Elisa says:

    Ik kom via, Daantje hier terecht..
    Ik heb gelijk even je site door gespit!
    Ik moet zeggen, heel mannelijk opgezet, maar wel voor een vrouw te pruimen!
    Fijn weekend……..

Geef een reactie

