HET SNEEUWT!!!!!!!!!

….en niet zo’n beetje ook!!!

Deze foto is met een statief gemaakt om 22:19 uur. Zie hoe dik de sneeuw al ligt.

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

16 Responses to HET SNEEUWT!!!!!!!!!

  1. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 8)

  2. Mickey S. says:

    Whahahahahaha!!!! πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  3. Nicole says:

    Hey hey,
    Ik wil je even laten weten dat je interview online staat! Dus check it out! Ik zou het leuk vinden als je me laat weten wat je ervan vindt en als je wat reclame voor mijn weblog maakt!
    Fijn weekend.
    Liefs Nicole 8)

  4. Mickey S. says:

    Ga ik doen. Had het al gezien, ziet er leuk uit… 8)

  5. Ellis says:

    Hahahahaha dat ziet er super uit! πŸ˜€
    Hier is het de hele dag mooi zonnig en droog geweest met bijna geen wind. Maar nu regent het al weer een poosje. Van mij mag die sneeuw best komen hoor. En dan ook meteen een poosje blijven liggen 8)

  6. Mickey S. says:

    Daar ziet het hier wel naar uit. Het sneeuwt nog steeds. Niet meer zo hard als daarstraks maar nog steeds flink….

  7. Ellis says:

    Feauteau! πŸ˜›

  8. Mickey S. says:

    Heb ik al geprobeerd maar dat ging niet. Door het vele wit in het donker heb ik problemen met focussen. Bovendien ging het starks zxc3xb3 hard dat ik bang was voor mijn pheauteaucamera…

  9. Ellis says:

    Morgen dan maar…. πŸ˜‰

  10. bri says:

    wowwwwwwwww mooie oprit heb je zeg πŸ˜€

  11. Bella says:

    koudddddddddddddddddd…

  12. In Vianen lag er wel sneeuw, in Utrecht weer niet…wel leuk die sneeuw! Maar mijn voorspelling klopte alleen nxc3xa9t niet, ik had gezegd dat het begin december zou gaan sneeuwen πŸ˜€

  13. Mischa says:

    In Almere en Amsterdam geen sneeuw gelukkig, wel wat aan de koude kant.

  14. Mickey S. says:

    …ondertussen heeft de dooi ook weer flink ingezet en is het mooie witte verworden tot “slurpy stuff”. 😦

  15. Bella says:

    Gelukkig..hihihihi..mijn auto wordt er zo smerig van…bleuahhh

  16. Mickey S. says:

    Ik ben er anders helemaal niet blij mee Bella, ik houdt van sneeuw. Het verdwijnt echter weer rap hier…
    😦

Geef een reactie

