Loslaten

Het is goed los te laten wat niet werkt…

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

13 Responses to Loslaten

  1. Ellis says:

    Euh…. ๐Ÿ˜•

  2. bri says:

    Loslaten is meestal het moeilijkste wat er is en ik moet zeggen dat ik er heeeel slecht in ben ๐Ÿ˜•

    Kussssssssssss

  3. gewoonjohan says:

    Dat klopt maar makkelijk is anders….

  4. Mischa says:

    Als het niet anders kan en niet werkt is losloten soms beter, hoewel t ook erg moeilijk kan zijn.

  5. Bella says:

    ***BELLA DENKT HARDER NA..>NA LOGJE VAN MICKEYS***

  6. Fietsendief! says:

    Mooi foto, en berry denkt niet na en vraagt het gewoon: wat heb je los gelaten?

  7. Mooie foto en mooie gedachte maar het roept wel vraagtekens op hiero ๐Ÿ˜‰

  8. bri says:

    Maarrrrrr foontje was te kort om te vragen, dus zeg het maar gewoon dan.
    Wat heb je los gelaten………..?

  9. Roos says:

    *Is uitgedacht en weet het niet* dus vertel…

  10. bri says:

    hahahaha iedereen is nieuwsgierig nu ๐Ÿ˜‰
    Veel plezier morgen enne mooie fotootjes maken ๐Ÿ˜€

    Liefs van mij en sweet dreamssss

  11. Mickey S. says:

    Niet te moeilijk denken lieve mensen. Het is gewoon een algemeen statement.
    ๐Ÿ˜‰

  12. Ronny says:

    ik weet niet hoot maar als je je zo hoog in de lucht bevind,… dan zou ik toch niet loslaten ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

