Oud en Nieuw '05/'06

Een paar weken geleden werd ik door Bri uitgenodigd om Oud en Nieuw bij haar en Bas te komen vieren. Ook Dopje was uitgenodigd.

Na wat ruzie met een cannetje ruitensproeiervloeistof en een verder rustige rit kwam ik rond half vijf in het Haagse aan. Bri, je mag nieuwe gasten best vertellen dat dat muurtje ook een balkon is hoor, bespaart een hoop zoekwerk (Hihihi).

Gastvrouw en -heer: Bri en Bas, met Gizmo Het werd een hele gezellige avond. We hebben veel gelachen en veel foto’s gemaakt en ik heb zowaar ontdekt dat Idols ook een leuke ervaring kan zijn. (Nooit geweten dat je ook mag afkraken!!!)

Bri en Bri, twee wereldmeiden…

Mischa zocht rust en vond die bij Lisa…

ZoΓ« is zo’n schatje…

Gizmo en Dave…

Bri heeft een lampje op haar camera dat rood licht uitstraalt. Dit lichtje heeft een onweerstaanbare uitdrukking op Gizmo die dan ook elke keer als een gek tekeer gaat om dat lichtje te pakken te krijgen. Hij weet inmiddels wel waar het lichtje vandaan komt en kan de camera dan ook gebiologeerd observeren, in afwachting van dat leuke rode lichtje…

Gizmo heeft fans. Dopje ook. Het is dus niet vreemd dat deze twee elkaar graag mogen…

…en toen liep het tegen twaalven. Aangezien niemand van ons echt van champagne houdt en zij toch iets wilde doen had Bri een fles Kidibul kinderchampagne gehaald waarvan de kurk er natuurlijk precies om 12 uur afmoest. Om niet te laat te zijn besloot ze het ijzerwerk alvast te verwijderen. Te vroeg dus want nu was er dus niets anders meer dan haar vingers om de kurk tot 12 uur op z’n plek te houden. “Effe volhouden nog Bri!!!” Het waren 5 lange minuten voor haar, de rest heeft vooral gelachen….

Om 12 uur mocht ze dan eindelijk loslaten en vloog de kurk er met een knal vanaf. Na elkaar de beste wensen gewenst te hebben vertrokken we naar het balkon om naar het vuurwerk te kijken… Ook zijn we nog even naar beneden gegaan alwaar Bas de buurt heeft laten meegenieten van zijn creaties. Ja, hij heeft al zijn vingers nog, wij horen allemaal nog (pieptonen) en ook Bri’s achterwerk is ongeschonden uit de strijd gekomen…

Tegen een uur of vier, nadat we ons ervan hadden vergewist dat Dopje heelhuids thuis was gekomen, doken we onze mandjes in. ’s Morgens was het, na lekker te hebben uitgeslapen, tijd voor het eerste ontbijtje van 2006…

Van Bas, voor al zijn fans…

Na nog even een rondje in de Pontiac te hebben gescheurd togen Bas, Bri, Lisa en ik naar Rotterdam om Dopjes nieuwe onderkomen te bewonderen. De “ooohh’s en aahhhh’s” waren niet van de lucht want ze heeft werkelijk een schitterend appartement gevonden. Het is een hele klim maar dan heb je ook echt iets schitterends…

Bri was meteen dikke maatjes met Pimmetje en Pebbles…

Nog effe lekker bij elkaar zitten onder het genot van een kopje koffie/thee…

Bas en Bri, ik wil jullie ontzettend bedanken voor jullie gastvrijheid!!! Mijn Oud en Nieuw ’05/’06 is een gedenkwaardige… Tenslotte wil ik iedereen een heel gelukkig, voorspoedig, gezond en fijn 2006 toewensen en spreek ik de hoop uit dat al jullie wensen en dromen mogen uitkomen!!!!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

33 Responses to Oud en Nieuw '05/'06

  1. Ellis says:

    Dat ziet er super gezellig uit allemaal, zowel het feestje bij Bri en Bas als het nieuwe onderkomen van Dopje πŸ˜€
    En wat een schitterende foto van het vuurwerk! Talentje 8)
    En ook van mij natuurlijk een heel gelukkig en gezond 2006 toegewenst!

  2. Daantje says:

    ha wauw wat gezellig zeg! toppie πŸ™‚ mooi verslag!
    Bas thanks dat je aan de echte Gizmo fans denkt! πŸ˜€
    tis zo’n schatje he hihi… ook nog de beste wensen he πŸ˜€ liefs van mij

  3. Mickey S. says:

    Ik zal je effe jaloers maken Daantje, ik heb hem nu ontmoet en hij is ECHT een schatje!!! πŸ˜‰ 8) πŸ˜€

  4. Rik says:

    Happy New Year Mike.

  5. Mickey S. says:

    Ik wens ook jou een fijn en gezond 2006 toe Rik!!!

  6. bri says:

    Hey kanjer ik, of eerder gezegd wij vonden het supergezellie en hebben ook genoten.
    Volgende keer als je komt krijg je een warme hap hoor πŸ˜‰
    Leuke fotootjes enne vooral die met die kurk hihihihi (zie je nu wel dat ik super tegenval, wederom bewezen)
    We gaan elkaar heel snel weer zien en ik ben blij dat ik je heb mogen ontmoeten al had ik het gevoel dat je hier al jaren langs komt πŸ˜›
    Mijn naamgenootje had ik al iets eerder ontmoet en ik was ook blij dat zij er was die avond, toppertje gewoon en ik ben ook heel blij haar te mogen kennen.
    En Mike je bent en blijft een schatje hoor en ik ben zo blij dat ik mee mag als we naar het circuit gaan πŸ˜• πŸ˜‰

    Liefs en een dikke kusssssss, groetjes van de kids, Bas, Mischa, Zoxc3xab en een poot van Gizmo!!! πŸ˜€

  7. bri says:

    hahaha en die dikke kussssssss was van mij natuurlijk πŸ˜‰

  8. Mickey S. says:

    Whahahaha, natuurlijk mxc3xb3et je mee naar ’t circuit. Zonder jou lopen Bas en ik alleen maar in 7 sloten en dan nog liefst tegelijk ook!!!
    Jij tegenvallen? ECHT NIET!!!! Lees effe het onderschrift bij de tweede foto. Je weet dat ik altijd meen wat ik zeg. Jullie zijn twee wereldmeiden!!!

  9. Bri says:

    Stuur je mijn zwarte jazzzpants deze week ff op want ik mis deze zoooooooo πŸ˜‰

  10. Bri says:

    Owwwww enne wat betreft die sloten whoehahahaha dat gaat niet minder worden als ik mee ben hoor, believe me it could be worse πŸ˜• 8)

  11. Mickey S. says:

    Juist daarom!!! Er zijn zxc3xb3veel sloten, ik zie niet waarom wij ons zouden moeten beperken tot slechts 7. Dus hebben we jou nodig voor een beter rendement… Ik ga er vanuit dat we, met jouw hulp, toch zeker in 15 sloten tegelijk kunnen lopen. Zie je wel, we kunnen niet buiten je…
    πŸ˜‰ 8) πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  12. Daantje says:

    haha ik gun het je wel hoor Mickey dat je Gizmo al wel ‘live’hebt gezien… haha ben niet snel jaloers, jammer joh πŸ˜€ haha maar ehm heb je net ff terug gelinkt…hoor je de 8e aan de foon he πŸ˜€ grinzzz

  13. Mickey S. says:

    Reken er maar op… *Grinzzz*

  14. Ron says:

    Hey daar!

    Las op Bri’s site dat hier foto’s stonden van Gizmo. En je begrijpt… als fan zijnde… dat ik de verleiding niet kon negeren. πŸ˜›

    Ook voor jouw trouwens de beste wensen voor 2006!
    “Dat 2006 mag brengen, wat 2005 heeft nagelaten te doen!” 8)

  15. Mickey S. says:

    Heey, wat leuk dat je hier effe langskomt…
    Ook voor jou hoop ik dat in 2006 al jouw wensen en dromen mogen uitkomen!!!

  16. Bella says:

    Het ziet er gezellig uit!!…

  17. dopje says:

    Ook hier hele leuke foto’s, ik mis wel de foto’s dat ik met Gizmo toch wel erg intiem was πŸ˜‰
    Maar het was zekers een geslaagde oud op nieuw.
    Gizmo is een schatje πŸ˜€

  18. Mickey S. says:

    Je hebt groot gelijk. Hij staat er inmiddels bij hoor…

  19. Dat ziet er supergezellig uit!!
    Alle goeds gewenst voor 2006 πŸ˜€

  20. Daantje says:

    arg dopje Mickey wat doen jullie me aan! is wel heel intiem hoor..:P ;)dit is echt teveel hoor voor deze trouewe Gizmo fan…eh Ron wat vind jij er van ? lol πŸ˜›

  21. Mischa says:

    Ziet er als n geslaagde oud & nieuw uit zeg πŸ˜€
    Erg leuke foto’s van sommige kunnen dr niet genoeg zijn πŸ˜‰
    En ik wist niet dat ik daar op de bank heb gelegen πŸ˜› 8)

  22. Bri says:

    En toen mocht ik weer aan het werk en ik kan je vertellen dat ik er helemaal geen zin in heb!!!!!
    Heb trouwens geen film meer kunnen kijken was te laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat πŸ˜• πŸ˜€

    Kusssssssss en geniet van je vrije Woensdag πŸ˜‰

  23. dopje says:

    Ook ik zit al op mijn werk, maar er is verder nog niemand, tja …. dan maar ff snel loggen he ! πŸ˜€
    Mickey bedankt voor het plaatsen van de foto’s van mij en Gizmo πŸ˜‰

  24. Mickey S. says:

    @Bri: Sorry!!!

    @Dopje: Graag gedaan. Hij mocht ook eigenlijk niet ontbreken hxc3xa8?

  25. Bella says:

    en heeft MickeyS nog goeie voornemens….??

    Fijn weekend! liefs Belzz

  26. Daantje says:

    Ja, Mickey S. word Friend van War Child morgen πŸ˜›
    ik hooooooooor je! hihi πŸ˜€

  27. En…Binnenkort: Bri op de radio!

  28. Mickey S. says:

    Ik ben inmiddels Friend van Warchild (was ik in mijn hart al langer maar nu ook officieel) en binnenkort is Bri op de radio. Wat wil een mens nog meer als start van het jaar?

  29. Bri says:

    Uhmmmmm het juiste lot van de staatsloterij πŸ˜€
    *smileeeeeee*

    Kusssssss en geniet van je avond πŸ˜‰

  30. Daantje says:

    klopt mijn reactie was van 7 januari en 8 januari heeft Mickey Zich aan zijn woord gehoduen en gebeld.. hij kwam uit bij Jasper en die heeft ‘m niet doorverbonden( had ditmaal gekund, ikz at bvlakbij) maar is zo bijdehand geweest om het telefoon nummer van Mickey te vragen, dus heb ik ff terug gebeld, wilde alles van ‘m weten ( ene niet zijn pin) ingevuld en sinds toen is ie friend van War Cchild, was eeng ezellig gesprekje! Heel apart om iemand op deze manier friend te maken… uiteraard kwamen daarna de vragen..wie is dat? je nieuwe lover? bladibladibla.. toen Manuela ( zij kijkt op mijn log en ik had t haar verteld) naast me zei ..das een weblogger!! toen was de reactie: huh? wasda? hahaha heelv eel mensen kennen dit nog helemaaaaaal niet..grappig πŸ˜›
    knufff en een fijne avond! liefs van mij πŸ˜€

  31. Mickey S. says:

    Hihihi, het was zeker een gezellig gesprekje. Mag best eens over als je wat meer tijd hebt….

    Knufkusssss……

  32. Daantje says:

    ehm misschien kan je nog eens friend worden LOL*plaag* kheb je nummer dus wie weet πŸ˜‰
    liefs van mij

  33. Mickey S. says:

    Wordt ik dan “Friend van Daantje”? *Grinzzzz*

Geef een reactie

