(advertentie)

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

35 Responses to (advertentie)

  1. Ellis says:

    Hihihihihi da’s nou jammer….. ik mag niet stemmen in Horst ๐Ÿ˜ฆ

  2. FietsLampie ('xc2xb1')/ says:

    Strak in het pak mike, dat ziet er goed en fris uit!

  3. Roos says:

    ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Je staat er stralend op!

  4. BM says:

    Hey strak in het pak…WOW …je ziet er goed uit!

    maar wou je ook ff bedanken voor het lieve compliment op mijn logje…

    xx fijn weekend Mister Mick……
    & GO VVD MickyS

  5. Mickey S. says:

    De woorden zijn gemeend Bella… ๐Ÿ˜‰

    Jij ook een fijn weekend…

    Kusss…

  6. Daantje says:

    zow strak in pak toemaar!! mag ook niet stemmen in Horst.. jammer joh… ๐Ÿ˜‰
    zoals je ziet i’m back!
    ziet weer iets beter in mijn velletje jah.. mij krijg je er niet maar zo onder hoor grinzzz

  7. Mickey S. says:

    @Allen: thnx voor de complimenten, hihi, wordt er een beetje verlegen van…

    @Daantje: Blij toe meis, en als ze weer proberen je eronder te krijgen mag je me altijd mailen of bellen….

    @Kokkie en Maarten: Sorry maar, hoe goed bedoeld ook, ik houd niet van spammerij dus ik hoop dat jullie begrijpen dat ik jullie reacties heb verwiderd…

  8. Janus says:

    Soow Mike, zo moet je een keer naar Vitesse komen,
    dat zal rare blikken van collega’s opleveren. Hahaha.
    mag niet in Horst stemmen helaas….

  9. Mickey S. says:

    Wordt een beetje moeilijk Jan, mijn veiligheisschoenen passen niet onder dat pak… ๐Ÿ˜› Ik zou anders de blikken ook wel eens willen zien ja!!! ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  10. Bri says:

    Wowwwwww helemaal toppie kanjer, staat je goed ๐Ÿ˜‰

    Kussssssss en liefs ๐Ÿ˜›
    ps vergeet je niet dat Idols zo begint ๐Ÿ˜€

  11. Mickey S. says:

    @Bri: Nee hoor, ik heb de tv al op een ander net staan en bovendien mijn boek bij de hand… ๐Ÿ˜›

    Ga vanavond denk ik “The Green Mile” kijken….

    Knufffkusss…

  12. nicky says:

    da’s ook wat, gaan ze geen van allen stemmen op je ๐Ÿ˜ฎ ;).
    Tja, ik weet eigenlijk niet waar ik moet stemmen :o, ik moet geloof ik naar een ambasade gaan 8) )

  13. Mickey S. says:

    Ik denk niet dat je mxc3ยกg stemmen Nicky, het gaat hier om Gemeenteraadsverkiezingen en jij woont niet in een Nederlandse gemeente.
    Als je effe gauw in Horst komt wonen mag je hier wxc3xa9l stemmen… (op mij???)

  14. nicky says:

    tuurlijk stem ik dan op jou ๐Ÿ˜€
    Ow……. *bloos*, ja ik ben een domme doos, ik heb echt nada met politiek :o. Weet alleen maar dat ik hier niet mag stemmen ๐Ÿ˜• en daar niet wil stemmen 8).
    Wie weet kom ik nog wel eens terug naar NL, maar ik weet niet eens waar Horst ligt ๐Ÿ˜ฎ (ik ben niet alleen dom op politiek gebied geloof ik hahaha)

  15. Mickey S. says:

    Valt wel mee hoor, Horst is niet zo hxc3xa9xc3xa9l groot (daarom kom ik natuurlijk ook op de lijst) en ligt net boven Venlo, niet ver van de Duitse grens, in Noord-Limburg…

  16. TJ says:

    Sorry mag niet stemmen in Horst maar als ikdat wel mocht had je dr toch weinig aan ๐Ÿ˜› ondanks dat je denkt dat mn log een VVDstunt is 8) suc6

  17. Daantje says:

    ahh das lief Mickey..top *knufffffffffffff*
    ik Gizmo meegenomen hoor ๐Ÿ˜€ hihihele fijne avond!

    owja enne jah een uurtje kletsen met Bri is niks he..had zo langer kunnen zijn hoor ( dat kost echt totaaaaaaaaaaal geen enkele moeite hoor!)maar er moest nog gegeten worden he ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ™‚

  18. Bella says:

    heb je nou al kaartjes afgedrukt van jezelf..zo strak in het pak etc……………….ik zou er eentje opsturen naar die blonde………je weet wel ๐Ÿ˜‰

    liefs belz

  19. Erna says:

    Ik mag ook niet stemmen in Horst!!
    Maar ik wens je heel veel suc6 met de gemeenteraad verkiezingen hoor!!!
    Je staat nu nr.8 maar je verdient de nr.1…viel van mijn stoel!! Toen ik je foto zag!! Wat een kanjer hihi ๐Ÿ˜‰

    Zet hem op kanjer!!!! Ik duim voor je!!! ๐Ÿ˜‰

  20. Joke says:

    He Mike!
    Ziet er chique (the freak!) uit hoor, zo strak in ’t pak!!
    En ik zag dat je mijn logje ook al ontdekt had. Leuk!!
    Groetjezz

  21. Mickey S. says:

    Klopt. Leuk hoor, zo. Nu alleen Berry nog!!!! Hihihi….

  22. brigitte says:

    Staat je goed die stropdas ๐Ÿ˜€

  23. Daantje says:

    zow gejatte hondje staat op mijn logje ๐Ÿ˜€ fijne avond, knuffffffffffffffffffffffffffff

  24. Bella says:

    Kwam je even een fijne weekend wensen… ๐Ÿ˜€

  25. Joke says:

    Zo….nog lekker aan het werk?? ๐Ÿ˜€
    Succes en alvast een fijn weekend!!
    x Joke

  26. Bri says:

    Hey kanjer, veel leesplezier vanavond ๐Ÿ˜‰

  27. Bella says:

    en nu een andere foto…weer in pak ๐Ÿ˜‰

  28. Daantje says:

    hey Mickey..brood blijft niet lang goed hoor…hihi..
    enne post was niet voor mij maar voor buuf, knufffffff ๐Ÿ˜€

  29. Daantje says:

    zelfde schuitje..geen idee.. tis nog geen valentijn he ๐Ÿ˜› ik doe er niet aan mee ๐Ÿ˜€
    wel hieraan! klik knuffffffff

  30. X11 says:

    Mijn ergste nachtmerrie is waarheid geworden, Mike gaat in de politiek.
    Nee zonder gekheid, ik mag dan wel een gezonde hekel hebben aan de VVD, maar toch wens ik je succes.

  31. Robert van oosterom says:

    Goede morgen eindeliojk de tijd gevonden (gemaakt) om je web-log te bekijken<de Foto is inderdaad schitterend Gr Robert ๐Ÿ˜€

  32. vandaag stemmen, andere gemaante maar ik doe m’n best voor je ๐Ÿ˜‰

  33. Mickey S. says:

    Hihihi, thnx. Welkom terug trouwens meis!!!! ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

Geef een reactie

