1-2!!!!!!!!!!!!!!

Ireen Wxfcst en Renate Groenewold tekenen voor GOUD en ZILVER op de 3000 meter!!!!!!

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

31 Responses to 1-2!!!!!!!!!!!!!!

  1. Martijn says:

    YYYYEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSS

  2. Roos says:

    πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  3. Ellis says:

    Ik heb heerlijk online zitten kijken, en Mike ondertussen maar commentaar geven op de lekkere kontjes van de dames πŸ˜‰
    Maar vergeet ook de prestatie van Sven Kramer van gisteren niet! Die had ook al zilver!
    Wie volgt….?

  4. Mickey S. says:

    Commentaar was het nauwelijks te noemen. Ik was er toch zxc3xa9xc3xa9r over te spreken!!!

  5. Ellis says:

    Ik bedoel het ook niet negatief hoor! En zo kan kijken naar sport toch nog leuk zijn hxc3xa8 πŸ˜‰ πŸ˜›

  6. Mickey S. says:

    πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  7. Bella says:

    …Ook voor jou een hele fijne Valentijnsdag..

    van mij Belzz

  8. hahahahaha hoezo enthousiast logje! leuk!! πŸ˜€

  9. Ron says:

    Uiting van blijheid! πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  10. Mickey S. says:

    πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  11. brigitte says:

    πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  12. Bri says:

    πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜‰

  13. Daantje says:

    check it out! ff voor jou in elkaar geflanst πŸ˜€ ( 10 minuutjes clipjes had ik ergens staan) trusteknufffffffffff 8) πŸ˜› πŸ˜€

  14. Bella says:

    kwam gewoon ff hoi zeggen…xxx

  15. Mickey S. says:

    Dat vind ik heel fijn Bella, zit hier met een glimlach….

    Hoi!!! πŸ˜‰ πŸ˜€

  16. TJ says:

    hier ist drukker dan in mijn WustFelidraadje 8)

  17. Bella says:

    Fijn weekend MickeyS…

    liefs Belzz

  18. Bri says:

    Yesssssss tis weer weekend πŸ˜€
    Geniet ervan en een dikke kusssssssss en je staat niet op 345609887776 hoor πŸ˜‰

    Liefssssss van mij πŸ˜›

  19. Mickey S. says:

    πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  20. Bri says:

    Ik wilde alleen ff mijn ei kwijt…. πŸ˜€

  21. Brigitte says:

    En nu wil ik mijn 2e ei kwijt…. MUTS he !!! πŸ˜€

  22. Mickey S. says:

    ….en? Ben je het kwijt? πŸ˜‰ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  23. Mickey S. says:

    Whahahahahahaha!!!!!!! Lekker stel zijn jullie!!!! πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  24. Brigitte says:

    ja ik ben het kwijt, had niet in de gaten dat ik reacties plaatste onder haar naam…. tja blond he !! πŸ˜•

  25. Brigitte says:

    Bri vond het wel humor, ik ook hoor, maar ik wilde alleen ff mijn ei kwijt….

  26. Mickey S. says:

    Whahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!

  27. Bri says:

    hahahaha en het is nog niet eens pasen, maar de eieren die we nu neergelegd hebben zijn wel even te bewaren hoor. Is nl zeer goede kwaliteit πŸ˜€

    Kusssssssss en fijne Zondag

    enne je had helemaal gelijk he hihihihi en ik lekker niks zeggen πŸ˜‰

  28. Mickey S. says:

    kwizzut ook wel!!! Als het niet zo was geweest had je het wel gezegd…. πŸ˜‰ πŸ˜€

  29. Bri says:

    Enne wat vind je dan nu weer NIET lief he!!!!! 😦

  30. Mickey S. says:

    Euhhhh…. da weet ik eigenlijk niet!!! Kan niets bedenken dat ik NIET lief vind… πŸ˜‰ 8) πŸ˜€

Geef een reactie

