Kandidatenlijst.

Vandaag viel hij hier in de bus. De “kandidatenlijst voor de verkiezing van de leden van de raad van de gemeente Horst aan de Maas op dinsdag 7 maart 2006”.

Al vrijwel mijn hele leven ben ik gexefnteresseerd in politiek en dus vormen verkiezingen altijd wel een hoogtepunt voor mij. Dit houdt dus ook in dat ik al sinds ik stemgerechtigd ben altijd uitkijk naar de kandidatenlijst. Hier komt alles naar boven, hier kun je definitief zien op wie je kunt stemmen.
De kandidatenlijsten die ik in mijn leven reeds heb uitgeplozen zijn talloos.

Hoe vreemd is het dan deze keer om, bij bestudering van “lijst 3 VVD” ineens het volgende te zien staan:

8. van der Schoot, M.C. (m)

Horst

Wat zou mijn vader trots geweest zijn!!!!!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

20 Responses to Kandidatenlijst.

  1. hahaha, nou ik hoop dat alles lukt met die verkiezingen ๐Ÿ˜‰

  2. Roos says:

    En wij zijn ook trots hoor! ๐Ÿ˜€

  3. Ellis says:

    Ik sluit me helemaal aan bij Roos.
    Mike, ik ben trots op je en wens je heel veel succes! ๐Ÿ˜€

  4. Goeie morgen ๐Ÿ™‚
    Fijn weekend en geniet van het weer en je rust (voor zover je die hebt ) ๐Ÿ™‚

  5. Bri says:

    Zeker weten dat je paps trots zou zijn geweest Mike ๐Ÿ˜€
    Maar ik ben ook trost op je hoor!!!

    Dikke kussssss van de grootste kneus ๐Ÿ˜‰

  6. Bri says:

    VErgeet Idols niet vanaaaaaaf
    20uur!!!

    kussiesssssssss ๐Ÿ˜€

  7. Bri says:

    Trost moet trots zijn solly ๐Ÿ˜€

  8. Anita says:

    Hoi Mike.
    Als ik en je moeder in Horst zouden wonen zouden wij op no. 8 van de VVD hebben gestemd hebben. Zeker weten dat je vader trots zou zijn geweest. Groetjes je Zus en je moeder ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜€

  9. Mischa says:

    Hup iedereen ff in die regio op nr: 8 stemmen 8)

  10. berry says:

    Dat mag ie zeker. Erg stoer dat je er zo mee bezig bent.

  11. Bella says:

    nou hij mag zeker trots zijn op je!

    ik ook….

    xxxx knufffffffffffffff…

  12. Daantje says:

    Coooooooool.tof zeg… wauw..wedden dat ie dat zowiezo al was?? knufffffffffffff

  13. Echt gaaf dat je je zo inzet!
    En succes 7 maart!!

  14. Joke says:

    Spannend hoor, het is bijna zover. Heel veel succes 7 maart.

  15. Ronny says:

    Je vader is toch sowieso trots op je! en wij ook ๐Ÿ˜€

  16. Bri says:

    Kom zomaar eens langswaaien om een lekker onbenullig berichtje neer te zetten en te zeggen dat je een kanjer bent ๐Ÿ˜‰

    Liefsssssssss Bri ๐Ÿ˜›

  17. Bella says:

    Kwam weer ff hoiiiiien..;-)

  18. Roos says:

    En hoe gaat het? Heb je al last van verkiezings-zenuwen?

  19. Mickey S. says:

    …beetje wel ja. ik denk momenteel aan weinig anders!!! ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

Geef een reactie

