Verhuisd!!!!

Zo, ik ben verhuisd. Zoals je hier al kon lezen was ik vanaf woensdagmorgen niet thuis. Vrijdagmorgen kreeg ik een smsje dat mijn weblog ging verhuizen en ’s middags kreeg ik een tweede smsje dat de verhuizing een feit was. Ik had natuurlijk al het een en ander gehoord. Bij de één moest alleen de kopfoto worden aangepast, bij anderen klopten bv. ook de kleuren niet meer.

Bij mij viel het gelukkig mee en zo te zien hoef ik alleen mijn kopfoto aan te passen. ik denk trouwens dat ik de kopfoto meteen ook licht wil wijzigen en kijk daarvoor vriendelijk naar mijn vriend Ronny, die trouwens zelf ook al is verhuisd…

Aangezien ik pas net thuis ben is dit dus één grote ontdekkingsreis voor mij en zal het fotoverslag van de meer dan geslaagde Oschersleben-trip even tot morgen moeten wachten…

 

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

15 Responses to Verhuisd!!!!

  1. Daantje says:

    heel veel plezier, suc6 en sterkte( whahaha lekekr overdreven) met je ontdekkingsreis..komt vast goed..
    knufffffffff van mij

  2. Mischa says:

    Zow dus eindelijk weer thuis gekomen.
    Benieuwd hoe het was in Duitsland, succes met de veranderingen en aanpassingen aan je weblog.

  3. Mickey S. says:

    Het verslag en de foto’s zullen ff moeten wachten tot morgen. Ben nog het e.e.a. aan ’t uitvogelen….

  4. Ronny says:

    Opzich ziet je web-log er zo toch helemaal niet onaardig uit?
    Ik ben er zelf wel over te spreken over het nieuwe web-log en al die mensen die al beginnen te zeuren voor ze uberhaupt de moeite hebben genomen om eerst eens even te kijken neem ik niet echt serieus!

    en wat betreft je kopfoto ik hoor het wel, komt vast goed 😉

  5. Mickey S. says:

    @Ronny: Ik vind zelfs dat het er best goed uitziet. Ik denk ook wel dat ik tevreden ga zijn hoor. Het is ff een uitzoekerij allemaal maar als je het eenmaal gewend bent zal het vast lekker werken. Wxc3xa9l zijn er tot nu toe een paar kleine puntjes van kritiek maar ik hoop dat webstreepjelog ook daar nog naar gaat kijken, aangezien ik die dingetjes al meer voorbij heb zien komen….

    Zo vind ik bijvoorbeeld het invoegen van een foto uit bv. photobucket nog te ingewikkeld. De concullega laat zien dat dat eenvoudiger kan en ik ga er dan ook vanuit dat men daar hier ook naar gaat kijken. Ook werkt de HTML optie in de reacties m.i. nog niet maar ook dat zal wel goed komen denk ik…

    Vwb. de kopfoto: de verandering die ik voor ogen heb is minimaal aangezien ik nog altijd meer dan tevreden ben met je huidige creatie. We spreken elkaar vanavond wel ff…

  6. Berry says:

    enjoy! vind het er best goed uitzien eigenlijk!

  7. Ronny says:

    @Mickey, ik heb ook een paar puntjes van aandacht, wat ik erg lelijk vind zijn die lege regels links in de kolom tussen links, categorieen, laatste reacties etc. Ik heb die vraag ook al neergelegd bij web-log maar nog geen passend antwoord gehad.

    Het invoegen van plaatjes uit photobucket kan je gewoon in het html deel van nieuw bericht en dan de url plakken, dat is gewoon knippen en plakken dat moet toch lukken lijkt me.

    en wat betreft html in een reactie dit staat standaard uit, moet je dus wel even aanzetten!

    Verder is het een kwestie van gewenning denk ik.

  8. Mickey S. says:

    @Ronny: Dat stoort mij nog niet eens zo maar als daar iets op kan worden gevonden is dat natuurlijk niet verkeerd.

    Dat invoegen is ook wel gelukt hoor, maar het zou eenvoudiger kunnen. Jij weet de weg in HTML-land en ook ik zal het wel leren maar je moet niet vergeten dat er ook mensen zijn die dat niet willen of kunnen. Bij de opmaak van een logje is aan alles gedacht, zelfs het invoegen van foto’s. Echter moeten deze dan wel uit je eigen bestand komen, iets wat ten koste gaat van je schijfruimte en ik dus niet ga doen. Punt heeft hier een oplossing voor en het lijkt mij dat web-log dit ook zou moeten kunnen toepassen. Tevens mis ik een simpele centreerfunctie. Maar ik klaag niet hoor, ik snap best dat men van nu af aan verder zal gaan ontwikkelen…

    Vwb. de HTML in reacties, die heb ik aangevinkt maar het is evengoed niet mogelijk. Dit heb ik overigens elders ook al vernomen dus het schijnt niet aan mij te liggen.

    Dat wennen, dat lukt al aardig hoor en ik voel mij er best lekker bij, dus…..

  9. Berry says:

    beperkte html is wel leuk in je reacties. bold italic een kleurtje. maar ik zou gek worden als iemand de font groote aanpast of er scripting in gaat zetten. hou het dus maar lekker primitief.

    Mocht je html vragen hebben kan je altijd bij ronny of mij terecht.

    Volgens mij nemen ze de klachten wel serieus en zal over een paar weken alles weer vanzelf sprekend zijn.

  10. Mickey S. says:

    @Berry: Ik vermoed ook dat het wel beperkt HTML zal zijn maar het werkt nog ff niet. Al te uitgebreid moet het ook niet zijn maar bij punt kun je foto’s plaatsen en davink wel leuk, voorop gesteld dat die wel automatisch geresized worden…

  11. Berry says:

    ik vind dat maar niks dan kan ik als reactie een soort van (tegen) logje maken — denk aan knuffels enz.. , en jou log word dan onnodig zwaar bij het inladen.

  12. Ronny says:

    Dat laatste ben ik wel met berry eens, mensen kunnen hele logjes gaan bouwen in jou reacties, dan wordt het net een soort van kermis atractie ofzo. Dat is nou juist denk ik niet de bedoeling.

    en wat betreft het serieus nemen dat doen ze zeker ik had een vraag neer gelegd en daar krijg ik netjes antwoord op, helaas was het niet de juiste maar ze zijn er wel mee bezig, heb nu nog een antwoord gehad dat het nu niet kan maar dat er meer mensen naar gevraagd hadden en dat ze er mee bezig zijn om het uit te zoeken en op te lossen.

    en wat betreft html vragen kan je altijd stellen natuurlijk, je kan ook hier kijken daar staan een hoop basis codes uit gelegd.

  13. Mickey S. says:

    @Ronny:Ik ontdek net dat je met gebruikmaking van HTML-codes al wel de verlangde dingen kunt bereiken dus misschien is het beter het hierbij te laten…

  14. Naaoomieh says:

    Fijn dat het bij jou meeviel, ik ben na mijn verhuizing maar overgestapt naar mijn eigen server want mijn layout was dus een drama 😉

  15. Mickey S. says:

    @Naaoomieh: Dat kan natuurlijk ook. Aan de andere kant, niets is onherstelbaar. Als je er ff voor gaat zitten heb je alles zo weer op orde, krijg je er nog lol in ook en ga je steeds meer dingen ontdekken.

Geef een reactie

