Loose Ends – Hangin' On A String

Ik ben altijd al een fan geweest van “de betere” club muziek uit de jaren ’80, vooral omdat ik in die jaren vaak en graag in discotheken kwam. Natuurlijk heb ik vele favotieten uit die tijd, ooit maakte ik al een logje over een ander heerlijk nummer dat in die tijd werd grijs gedraaid in de “clubs”.

Vanavond tekst en youtubefilpje van een nummer van Loose Ends. Deze engelse funkformatie was (en is) onbekend bij het grote publiek maar hadden in het clubcircuit een vrij grote hit in 1985 met “Hangin’ On A String…

Klik op de singlecover om dit nummer te beluisteren…

 

Loose Ends - Hangin' On A String

Hangin’ On A String

I’ve waited oh so long
for you to come to me
What did I do wrong
It’s all a mystery to me

Baby I feel it too
What am I supposed to do
Maybe I’ve just changed
Or could I be wrong for you

You,you’ve got me hangin’ on a string
now
I’m not your plaything
You,you’ve got me hangin’ on a string
now
Am I your plaything

You never told me you were waiting,contemplating
With my heart,my love
You never told me you were waiting,contemplating
With my heart,my love

Do you mean to say
that after all this time
i’ve waited like a fool
now who’s been changin’ you

You,you’ve got me hangin’ on a string now
I’m not your plaything
You,you’ve got me hangin’ on a string now
I aint your plaything

You,you’ve got me hangin’ on a string now
I’m masquerading
You,you’ve got me hangin’ on a string now
I aint your plaything,whoa

You never told me you were waiting,contemplating
You never told me you were waiting,contemplating

Come on, child
Take me by the hand

You,you’ve got me hangin’ on a string now
I’m not your plaything,no,no,no
You,you’ve got me hangin’ on a string now
Hang on,hang on, yeah

You,you’ve got me hangin’ on a string now
I’m not your plaything
You,you’ve got me hangin’ on a string now
You never told me

You,you’ve got me hangin’ on a string now
You never told me you were waiting,contemplating
You,you’ve got me hangin’ on a string now
You never told me you were waiting,contemplating (I’m not your plaything)

You,you’ve got me hangin’ on a string now
You never told me you were waiting,contemplating
You,you’ve got me hangin’ on a string now
You never told me you were waiting, contemplating

 

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

8 Responses to Loose Ends – Hangin' On A String

  1. Ellis says:

    Jaaaaaaaaaaaaaaaa die ken ik ook nog wel. Niet dat het nou “mijn” muziek is, maar het is wel een lekker nummer 🙂

  2. Mickey S. says:

    @Elsje: …tja, hoewel mijn muzieksmak een heel stuk breder is tovert dit soort muziek altijd wel een opgewekte lach op mijn gezicht!!!

  3. Bri says:

    Hey Mike lekker nummer hoor en ook ik ken dezeplaat hahahaha

    Liefs van mij en een zonnig kusje

  4. Jenn says:

    owjaaaa deze ken ik ook nog wel! Niet helemaal mijn smaak, maar wel een lekker nummer!

  5. Berry says:

    @mickey: Kende het nummer nog niet, maar ze gebruiken mijn favoriete drumcomputer (zoals in veel jaren 80 platen), dus dat was even genieten 😛 thanks

  6. Marika says:

    Ik hoor niks… 😦 Mijn eigen muziek op Putfile ook niet meer trouwens en ja de volumeknop staat echt open. 😛
    Mp3 e.d. doen het wel gewoon. Iets mis met Quicktime misschien, eens kijken of ik het opnieuw kan installeren.

  7. Marika says:

    Quicktime verwijderen did the trick, ik heb het nu wel kunnen horen.
    Klinkt mij niet echt bekend in de oren maar misschien ook niet zo vreemd aangezien ik nooit in clubs en discotheken kom/kwam, op 1 keer na. ;o)

  8. Natazz says:

    Lekker nummer, ook deze kende ik niet. hahaha.

    Fijn weekend en veel BBQ plezier.

Geef een reactie

