Gouden award

Ik heb altijd geroepen dat het onzin is om je log te laten keuren. Het is tenslotte jouw log en wat een ander ervan vind is niet belangrijk. En natuurlijk is dat laatste nog altijd mijn standpunt maar toch was ik stiekem best wel benieuwd naar de mening van anderen.

Ik had dus toch maar eens een mailtje gestuurd naar de mensen van “Keuring van je weblog” en sneller dan ik dacht kreeg ik antwoord.

Keuringsrapport van de log van : Mickey 67
Layout : 8
Inhoud/tekst/kleur : 8
Images : 8
Orginaliteit : 8
Spelling/Grammatica : 9

 

Dit web-log in V2 heeft 2 kolommen en is opgesteld in grijstinten met blauw en wit. Een stijlvolle combinatie waardoor bovendien de leesbaarheid prima in orde is. De laadtijd is wel een aandachtspuntje, dus wellicht in je instellingen het aantal berichten op je beginpagina bij stellen ?

 

Mickey heeft ook ontdekt hoe je de achtergrond van je web-log kan wijzigen door gebruik van afbeeldingen, leuk gedaan zo Mickey, past prima bij je log al was het alleen al om wille van de kleur !

 

WIE doet mee met een foto maar jammer is wel dat de naam en de tekst standaard is gehouden ipv toepasselijk.

 

De vele links, op diverse wijze geplaatst, doen het prima evenals de categorieën en de archieven. De linkerkolom is keurig netjes gevuld. Jammer vind ik hier wel dat de “online status” als typelist is geplaatst maar niet ingevuld. De logs in de hoofdkolom zijn ook erg netjes, mooi geschreven teksten gecombineerd met mooie en mooi geplaatste foto’s en afbeeldingen. Al met al een keurige log !

 

Tips :
1) Je links zijn in dezelfde kleur geschreven als je andere teksten en ook niet onderlijnd of iets dergelijks. Ik zou er voor kiezen om wel op de een of andere manier zichtbaar te maken waar het een link is en waar niet….

2) Probeer je laadtijd te verkorten door bijv. je instellingen van aantal berichten op beginpagina te wijzigen ?

3) Wellicht WIE toepasselijk invullen ?

 

Gemiddelde cijfer : 8,2
Gewonnen Award : Goud
Gekeurd door : Koba
Gekeurd op : 11-06-2006

 

Jawel, ik ben toch wel erg trots op mijn:


Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

Geef een reactie

