Verliefd!!!!

In oktober wordt zij in Europa gexefntroduceerd. Zij zal zijn voorzien van een 3,6 liter, 6 cylinder boxermotor die haar, door middel van 415 PK een topsnelheid van 310 km p/u geeft.

…en dit is ze:

Porsche 911 GT3 RS 997

Porsche 911 GT3 RS 997

Porsche 911 GT3 RS 997

Porsche 911 GT3 RS 997

Porsche 911 GT3 RS 997

Ik ben verliefd!!!

 

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

37 Responses to Verliefd!!!!

  1. Ellis says:

    Ik had hier ook al foto’s gezien inderdaad. Leuk wagentje wel…  Wanneer vraag je haar om verkering?

  2. Mickey S. says:

    Zo gauw ik de “bruidsschat” kan betalen. Nooit dus…

    Maarruhhh… Dat stukje van de Autoweek gaat over de 911 GT3. Dat is het goedkopere doch luxere zusje. Een gigantisch gave auto!!! Maar de RS is er net ff overheen!!!

  3. Ellis says:

    Ik had verwacht dat je de kleur wel even overgefotoshopt had, maar blijkbaar zit je nu met je zonnebril op.

  4. Mickey S. says:

    Nee, dat niet. Zulke mooie ronde vormen moet je PUUR genieten!!!

  5. dopje says:

    Wauw !!!! daar zou ik ook wel verliefd op kunnen worden, proefritje maken ???

  6. Mickey S. says:

    @Dopje: Ja, meteen. Duiken we ff Duitsland in!!! ;-))

  7. Mischa says:

    Schitterend !!!
    En helemaal in de oranje stemming.
    Liever toch eentje in het zwart. 😉

  8. Mickey S. says:

    @Mischa: Zo zie je maar weer, oranje kxc3¡n zeer stijlvol zijn!!!

  9. Daantje says:

    Tuurlijk kan Oranje stijlvol zijn, zolang ut maar niks met voetbal te maken heeft! haha 😛
    leuk, zien we eens wat jouw hart sneller doet kloppen ;-)))(d8 toch echt 1st aan een vrouw..hoe dom!!!)hahahaha knufffffffff

  10. Roos says:

    Mooi! En ik ben natuurlijk helemaal weg van de kleur, toppie!

  11. Ronny says:

    Zie je wel,.. er is wel wat aan de hand!!! 😉

  12. Jenn says:

    Dat is zeker een beauty! Leuk kleurtje!

  13. Mickey S. says:

    @Daantje: Oranje IS ook zeer stijlvol. Da’s dan ook het enige dat het Nederlands Elftal goed doet. Overigens had ik totxc3¡xc3¡l niet aan voetbal gedacht toen ik deze foto’s plaatste. Ik dacht maar xc3xa9xc3xa9n ding en dat denk ik nxc3xb3g steeds: Ikwilookikwilookikwilookikwilook!!!

    @Roos: Ik moest er ff aan wennen maar ben er inmiddels xc3xb3xc3xb3k helemaal weg van, zeker met die zwarte velgen!!!

    @Ronny Ja, er is zeker wat aan de hand. Mijn favoriete automerk heeft mijn favoriete model nog eens even vernieuwd en opgekieteld!!! Dxc3¡t is er aan de hand!!!

    @Joy: Ja, da’s echte liefde!!! En zo’n auto moppert ook niet als ik ’s zondags niet naar een meubelboulevard wil!!! 😛

    @Jenn: Ja hxc3xa8??? *zucht, zwijmel*

  14. Joke says:

    Ik dacht dat je niets met het WK had, zo oranje is zelfs mijn WUP niet.

  15. Mickey S. says:

    @Joke: Als jij hier ook maar een spoortje voetbal in ziet vinnik het knap van je. Het enige wat het ermee gemeen heeft is dat ik er hard mee van weg kan rijden!!! Whahahahaha!!!!

  16. Joke says:

    @ Mickey… geen voetbal, wel in de sfeer….;-)

  17. Mickey S. says:

    Whahahaha!!! Ik denk niet dat de engineers van Porsche aan voetbal dachten toen ze met dit concept kwamen. (Hoewel, Nederlander Harm Lagaard is chief-designer bij de jongens uit Zxc3xbcffenhausen…)

  18. Joke says:

    Kijk, dat weet jij dan weer…. laat ik t maar ff bij voetbal houden … momenteel sta ik weer 5e in de lijst…. Yihaa!!

  19. Mickey S. says:

    Woooow!!! Ik ben trots op je. Je weet er meer van dan ik, dat is wel weer te merken!!!

  20. Joke says:

    ga je morgen ook niet kijken ???
    Iniedegeval een fijn weekend
    grtjs en liefs Jokie

  21. Mickey S. says:

    Gelukkig moet ik werken. Helaas zal de radio wel op 1 moeten. Nee, ook als ik thuis was zou ik niet kijken!!!

    Jij ook een fijn weekend….

  22. Daantje says:

    hahahah valt me nog mee dat je denkt ikwilookikwilookikwilookikwilook”.. ipv ‘mine..mine ..mine”??? hahahaha

  23. dopje says:

    Hiep hiep hoera !!!!!
    Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag !!!
    Wens je een hele gezellige dag toe.
    Liefs dopje xxx

  24. Ronny says:

    Hieperdepieperdepiep hoeraaaaaa!!!!!

    Gefeliciteerd!! maak er wat moois van!

  25. Berry says:

    Dikke wagen mike alleen die kleur… dat zie ik niet zo zitten.

  26. Natazz says:

    Helemaal onze kleur. Had je niet beter kunnen doen vandaag. hahaha.

    En ik lees dat je jarig bent vandaag, dus ook namens mij van harte gefeliciteerd en een heel fijne dag gewenst

    liefs Natazz

  27. Mischa says:

    He Mike van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!!

    Maak er n mooie dag van he.

    Mag ik n ritje maken in dat oranje monster ??

  28. Joke says:

    Jarig vandaag lees ik ….Gefeliciteerd !!!
    Maak er een mooi daggie van
    Grtjs Jook

  29. Berry says:

    gezocht rijke vrouw,… verjaardags kado weet je al 😛

  30. woeiiiii kwist t niet… van harte gefeliciteerd! knufffffffffffff

  31. @ mickey………….. IK OOK NIET HOOR!!! 😉 hahahah

  32. Agnes says:

    Hallo!

    Ik kwam jouw naam bij Jacoba tegen en dacht: laat ik ook eens even kijken!
    Mooie log heb je, je bent je gouden award meer dan waard vind ik!

    Groetjes vanaf Ameland
    Agnes

  33. Roos says:

    HIEPERDEPIEPERDEPIEP HOERAAAAAAA

  34. Bri says:

    Wowieeeeeee mooi wagentje Mike en tsja daar zou ik ook wel voor kunnen struikelen maar ja dan loopt het niet zo goed met me af ben ik bang……….

    Dikke kusssssssssss en gefeliciteerd he!!
    Heb je taart??

  35. Ron says:

    Wahahahaha: wat zonde nou, dat je er qua financien net niet aan komt! En you were so close! *LOL*

Geef een reactie

